Ongesteld

tamjo

New member
Aaah dit heb ik zo niet gemist. Vandaag volgens mij weer voor het eerst ongesteld geworden.

 
Ik dacht afgelopen week dat het zover was.
Ben dag ervoor meestal in de diarree (niet fijn).
En was ik afgelopen week ook ineens s'avonds... Maar blijkbaar waren mijn darmen even van slag want ongesteld ven ik niet geworden...
Vond het ook al aardig snel in 3 week...

Kan me voorstellen dat je dat niet hebt gemist.
Nou heb ik er nooit veel last van, moet er echt om denken anders ben ik het ineens zonder pijn of wat dan ook verder maar goed prettig is anders...

Wel fijn dat je weet dat he lichaam weer klaar is.
 
Het kan volgens mij wel tot zes weken duren. Ik moet zeggen dat ik nu weer twijfel of dit wel een menstruatie is, lastig hoor. Ik heb krap twee wk gevloeid.maar dan gister toch weer wat. Even afwachten dus wat t gaat worden. Lastig hè dat vrouwelijke lichaam ;-)
 
Ik heb ook krap 2 week gevloeid...de eerste week merkte ik al dat minder werd...heb toen aan de kraamverzorgster gevraagd hoe dat kon. Want laatste dag dat ze er was was het al minimaal...
Ze vroeg toen hoelang en erg ik normaal ongesteld was... Kon zijn omdat ik maar 2 dagen ongesteld ben en maar heel weinig dat ik dus ook maar weinig vloeide...
 
Ik kreeg het 2 weken geleden.... het vloeien duurde 4 dagen. Maar na de bevalling het ik ook maar 2 weken gevloeid. Al met al viel het mee. Maandag maar huisarts bellen voor het plaatsen van een spiraal.
 
Terug
Bovenaan