Ongesteldheid blijft maar uit....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje. Ik ben begin februari gestopt met de pil. Ik was voor ik de pil ging gebruiken en tijdens het gebruik van de pil heel regelmatig ongesteld. Nu ben ik echter sinds ik gestopt ben al niet meer ongesteld geweest (ik had het 12 maart moeten worden en afgelopen maandag weer).... ik heb op 27 maart 1 dag wat slijm met bloed verloren en dat is het.

Ik heb over de tijd verspreid 4  testen gedaan, maar allemaal negatief. heb af en toe wel wat klachten maar dat komt waarschijnlijk gewoon door de hormonen van de pil.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen hiermee, want maak me echt een beetje zorgen of alles wel goed zit bij mij???

Waarschijnlijk ben je nog gewoon aan het ontpillen.
Dan kan het idd zijn dat het in het begin ff een puinhoop is.

Gr. Mamaloe

Hey Tammy

Ik zou me proberen niet al te druk te maken, dit is (helaas) heel normaal.
Toen ik de pil slikte brak mijn menstruatie vaak al door terwijl ik nog niet eens in mijn stopweek zat, ik had dus een korte en gelijkmatige cyclus.
Had dus ook echt verwacht dat ik zo ongeveer om de twee weken ongesteld zou worden als ik zou stoppen met de pil, maar niet dus...
Ik ben 1 december vorig jaar gestopt met de pil en het duurde vervolgens 50 dagen voor ik weer eens ongesteld werd. In die 50 dagen had ik ook bijna continu het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden (krampen enzo). Je lichaam kan je flink voor de gek houden!
De volgende ronde duurde maar liefst 54 dagen en nu zit ik alweer op dag 28 van ronde 3, maar nog geen eisprong gehad. Zal dus wel weer een lange ronde worden.

Dus; zoals je leest: je lichaam heeft flink moeten lijden onder de hormonen van pil en zal je helaas nog een tijdje bezig houden...

Succes ermee!
Liefs, 10e

Bedankt meiden.... ergens in mijn achterhoofd weet ik het ook wel dat het daardoor komt maar je gaat je toch zorgen maken als je al 2 maanden achtereen niet ongesteld bent... Ik heb wel heel veel last van wit slijmverlies, misschien dat dat er wel mee te maken heeft... het is gewoon in je omgeving hoor je van iedereen maar dat ze binnen een maand zwanger worden. De gedachte dat je dit dan ook wilt is heel onhebbelijk, dat weet ik, zeker omdat ik ook in de familie ervaring heb met mensen die al 7 jaar bezig zijn. Maar ik wil het zo graag, dat ik dan gewoon ga twijfelen als ik al die mensen hoor bij wie het wel allemaal in 1x gaat!
Ik hoop maar gewoon dat het heel snel komt, en dat er inderdaad meer meiden zijn die hier last van hebben.

Terug
Bovenaan