Ongesteldheid blijft uit..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben benieuwd naar ervaringen! </p><p>Eind november heb ik een curretage gehad. Ongeplande zwangerschap en helaas uitgelopen in miskraam.</p><p>Nu ben ik eind januari weer ongesteld geworden.</p><p>Wat ik me kan herinneren heb ik 30 januari m'n laatste dag van mn ongesteldheid gehad. In de week erna verloor ik nog wat donkerbruin bloed tot 6 januari. Niet langer. Ook echt niet veel.</p><p>Volgens mijn cyclus Zou ik 20 januari weer ongesteld moeten zijn. Als ik uit ga van 6 januari had ik ook al ongesteld moeten zijn. </p><p>Al 2 zwangerschapstesten gedaan maar die zijn negatief (Ik slik geen pil maar we zijn ook niet echt bezig met zwanger worden)</p><p>Is dit gewoon een uitblijvende menstruatie?</p><p>Zijn er meer mensen met een onregelmatige of uitblijvende menstruatie ervaringen na curretage? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoor het graag</p>

Hi, ik zou even contact opnemen met de gynaecoloog, of nog beter met dr Hanstede in het Spaarne gasthuis om het syndroom van Asherman uit te sluiten. Ik ben ook net geweest en er staat 3 maart een hysteroscopie gepland. Ik heb in augustus een curettage gehad en ben nog wel gewoon ongesteld maar mijn bms bouwt niet meer goed op. 3 maart weet ik meer. ??

Terug
Bovenaan