Ongesteldheid blijft uit..

<p>Hey meiden !</p><p>wie kan mij helpen..</p><p>ik ben eind September gestopt met de pil sindsdien elke keer op de goede dag ongesteld geworden, 1x in november 7 dagen te laat.</p><p>31 december was ik de hele dag misselijk en dacht ik dat het kwam omdat ik zaterdag ongesteld moest worden (niet dus)</p><p>nu had ik 1 januari ongesteld moeten worden maar ik heb al 3 testen gedaan en die zeggen allemaal niet zwanger..</p><p>gister had ik dus een beetje bruine afscheiding en vandaag licht roze van kleur ( beide maar klein beetje) ik heb geen last van krampen alleen laatste 3 dagen soms even steken rond me navel in de buurt. <br />ik ga morgen mijn huisarts bellen wat ik nu moet doen en of het toch kan zijn dat ik zwanger ben?</p><p>de vervangende huisarts zei ook dat dit door de corona kon komen die ik had gehad alleen ik was 3 december besmet met corona en werd 4 december gewoon ongesteld dus ik snap het allemaal niet meer zo goed.</p><p> </p><p>iemand die mij kan helpen wat het misschien kan zijn of iemand die dit ooit heeft mee gemaakt na het stoppen met de pil?</p><p> </p><p>liefst Stef</p>
 
Zelf niet meegemaakt maar m’n schoonzusje wel. Die testte ook pas bij de arts positief. Het kan dus wel, maar zou even de afspraak bij de huisarts afwachten. Spannend!
 
tijdens alle 3 zwangerschappen had ik wat licht roze afscheiding helemaal in het begin. ik vermoed dat dat innestelingsbloedingen waren. 
wie weet is dat het? 
maar huisarts bellen kan altijd, of nogmaals een test doen ook.
Trouwens na het stoppen vd pil had ik ook wel eens wat langere menstruaties, de gynaecoloog zei dat dit een hormonale kwestie was. 
 
Ja ik heb nu 3 testen gedaan en ik zie op geen een test een streepje, morgen huisarts bellen en even indien nodig een test halen bij de kruidvat 2v5.
Ik heb nu wel lichte streekjes / krampjes maar niet dat ik denk dit is te vergelijken met me ongesteldheids krampen dus ik ben echt nerveus en hoop stiekem wel op een zwangerschap.. morgen 10 dagen overtijd
 
Echt lastig he! Je verwacht gewoon geen menstruatie = zwanger. Als dat niet is is dat toch kei verwarrend.
Ik weet niet wat het is, naar huisarts bellen of gyn lijkt een goed idee.
Hier sinds oktober gestopt met de pil, eind november 2keer roze afgeveegd en verder nooit bloeding gehad tot op dag van vandaag dus ook al weer meer dan 6weken geleden. En ook niet zwanger. Dus ook nu maar eens een afspraak gemaakt met de gyn ?. 
Je hoopt inderdaad toch altijd dat het wel een zwangerschap is he en dat wachten is echt heel vervelend! Zeker als je niet weet op wat je nu eigenlijk wacht.
Vermoed dat de dokters zullen zeggen dat ontpillen een jaar duurt en dat we het allemaal wat tijd moeten geven, maar dat is een rot antwoord natuurlijk ? 
Ik doe voor mezelf wel steeds om de twee weken testen omdat dat een halve normale cyclus is telkens en zo had ik toch iets om naar uit te kijken en niet gewoon te wachten en anders zou ik elke dag testen en is ook elke dag een teleurstelling dan. Klinkt belachelijk eigenlijk. ?
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en intussen hoop ik met je mee dat je alsnog zwanger bent. ?
 
 
 
Het klinkt als ontpillen eerlijk gezegd.. Nadat je gestopt bent met de pil heb je in oktober (denk ik?) nog een onttrekkingsbloeding gehad en daarna moet je eigenlijk cyclus weer op gang komen. Maar zoals je zegt was november ook al een week later dan je dacht en nu dus dec/jan weer. Het kan wel 6 maanden tot 1 jaar duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt nadat je gestopt bent met de pil dus het is niet gek als je de ene keer wel na 28 dagen ongesteld bent maar dan pas weer na 35 dagen, helaas heeft je lichaam soms tijd nodig om weer in ritme te komen (niet altijd sommigen hebben direct weer een cyclus maar het is niet gek als het niet zo is). Daarnaast kan corona ook je cyclus in de war gooien, dat je een dag na de besmetting nog ongesteld bent geweest zegt daar niet zoveel over.
 
Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden.. ik had vannacht krampen en kon niet slapen ervan (voelde niet als menstruatie) 
waren best wat bloed propjes..
Me cyclus staat nu op 33.3 dagen
 
Terug
Bovenaan