ongesteldheid na de bevalling

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, vorig jaar eind november ben ik bevallen van een prachtige dochter.
28.1. ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden. Ik zou dus rond 28.2. weer ongesteld moeten worden. Maar dat ben ik nog steeds niet. Maandag voor de zekerheid een test gedaan, maar die was negatief. Ik twijfel of ik toch nog een test moet don of gewoon afwachten. Wat zijn jullie ervaringen met de ongesteldheid na de bevalling (vraag aan degene die al eerder zwanger was)?
Voor de bevalling was ik altijd regelmatig ongesteld (ook toen ik geen pil gebruikte). Nu zit ik nog niet aan de pil, mijn man en ik hebben al vaak genoeg  gevreen na de bevalling, maar niet helemaal tot "het einde", zeg maar. Alvast bedankt voor jullie reacties!

hoi hoi,

Ik ben begin oktober bevallen van mijn zoontje en heb een dochter van 18, Ik ben vorige week voor de tweede keer ongesteld geworden na de bevalling zit iedere keer 10 a 11 weken tussen. Maar kan bij mij ook de leeftijd zijn ben bijna 41. En in de familie komt bij mij vroege overgang voor. Je kunt het altijd ff navragen bij de ha.

Groetjes Michelle

Terug
Bovenaan