Lieve allemaal,<br /><br />Deze maand was weer de eerste ronde na een moeizame miskraam die 6 maanden in beslag heeft genomen vanwege 2 curettages, een ziekenhuisopname, bloedtransfusie en een hysteroscopie. Zie mijn volledige verhaal in de post ‘Incomplete miskraam: 2 (spoed)curettages en 1 (mogelijk 2) hysteroscopie’. Ik heb nadien 2 regelmatige cycli gehad van 26-28 dagen. Vandaag zit ik op dag 30 en mijn menstruatie blijft uit. Ik heb afgelopen vrijdag (dag 27) heel licht bloedverlies gehad. Een inlegkruisje kreeg ik er niet mee gevuld. Zaterdagochtend en zondagochtend heb ik nog licht (bruin) bloed gehad met afvegen, niets in maandverband. Inmiddels heb ik sinds gisterenmiddag geen bloed meer gezien. Een menstruatie duurt bij mij altijd 4-5 dagen en daarbij verlies is wel flink wat bloed. Vanochtend heb ik een vroege test van CB gedaan, terwijl mijn NOD vrijdag/zaterdag was, en die was negatief. Aan de hand van temperaturen en ovulatietesten weet ik dat ik een late ovulatie heb gehad, op dag 17 of 18. We hebben vanaf dag 6 t/m dag 22 om de dag seks gehad, dus dat moet goed zitten. Ik heb al enkele dagen last van misselijk en moet enorm vaak plassen de laatste dagen. De afgelopen week heb ik ook geregeld wat lichte krampjes/gerommel onderin mijn buik gehad met af en toe een steekje in de buurt van mijn liezen. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben en mijn gevoel heeft het vaak wel bij het rechte eind. De vorige keer zei m’n gevoel dat er iets mis was met de zwangerschap en ook later tot tweemaal toe dat de miskraam niet volledig was. Alledrie de keren klopte dat, dus mijn gevoel is wel een aardig goede raadgever. Nu de zwangerschapstest negatief is, voel ik me toch onzeker.<br /><br />Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Zou ik misschien toch te vroeg getest hebben, aangezien mijn eisprong vrij laat was, of maak ik mezelf gewoon helemaal gek omdat ik het zo graag wil?<br />Liefs, N.<br /><br /><br />