ongesteldheid

<p>goededag , ik ben allemaal nieuw hier . hopelijk ben ik welkom.. ik wil even wat kwijt. ik ben aan de pil maar ik ben 3 dagen achter me kaar vergeten de pil in te nemen, maar nu ben ik al 2 weken en een paar dagen ongesteld , is dat normaal en ps ik blijf gewoon de pil door drinken door mijn ongesteld heid . ik vloei niet veel dus mijn ondergoed word er niet vies van alleen wanneer ik naar toilet ga en ik veeg dan zie ik wat en soms in een dag weer helemaal niet of heelll licht net als het gaat stoppen maar later op de dag zie ik hem gewoon weer . kan het normaal zijn? ik denk niet aan zwanger zijn</p>
 
Hoi!
Ik weet wel toen ik de pil slikte, dat als ik de pil vergat en daarna weer nam. Dat het dan lang duurt voordat je stopt met vloeien. Maar je slikt de pil altijd door, of heb je ook een stop week tussen door?
 
hoi dankjewel voor je reactie , ik slik de pil altijd door , ik sla de stopweek over , maar alleen vorig week vergat ik 3 pillen achter me kaar in te nemen , en zie dat ik nog heel lichtjes vloei, dus ik hoef niet te vrezen als ik je reactie zo leest .
 
Terug
Bovenaan