Ongesteldheid

<p>Halloo, </p><p>Ik zit met een vraagje..</p><p>Ik heb momenteel de minipil, en heb vorige week een stopweek ingelast.</p><p>Ik ben goed een week of langer ongesteld geweest.</p><p>Toen ik dacht dat het over was heb ik dus wel gemeenschap met mijn vriend gehad (onveilig).</p><p>En paar dagen later ben ik weer ongesteld eerst oud bloedverlies en nu gewoon rood.</p><p>Ik kan toch niet nog een keer ongesteld zijn? </p><p>Wat kan ik doen, ik heb ook veel gelezen op internet dat je dan waarschijnlijk zwanger kan zijn etc.. maar dat zal toch niet? </p><p>Graag hoor ik advies en of je ook het zelfde hebt meegemaakt of iets..</p><p> </p><p>Groetjes winoa</p>

Ik heb dus eigelijks gemeenschap gehad net nadat mijn ongesteldheid was afgelopen.
Ik zit nu ongeveer 6 weken aan de minipil omdat ik geen oestrogeen mag hebben.
Maar ik heb voor de minipil de prikpil gehad en ik heb gehoord dat dat nog best wel lang in je lichaam blijft zitten..
Dus zwangerschap lijkt mijn onmogelijk op dit moment.. wat denken jullie ?

Als ik het goed heb begrepen, hoor je bij de minipil geen stopweek te hebben. Mag ik vragen waarom je dit dan wel gedaan hebt? Hoe lang de hormonen van je prikpil nog in je lichaam blijven, weet ik niet, dus of je daar nog profijt van hebt nu... geen idee!
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar als je anticonceptie niet gebruik zoals volgens het voorschrift, is de kans er natuurlijk wel...

Je bent niet beschermd tegen zwangerschap als je een stopweek inlast. Dat is gewoon dom als ik eerlijk mag zijn haha. Waarom doe je een stopweek dat hoort niet bij minipil. Staat ook op het etiket en in de bijsluiter dat je 1x per dag 1 pil moet nemen. 
Er bestaat wel de kans dat je zwanger raakt als je hem niet elke dag inneemt. 

Terug
Bovenaan