Ongesteldheid

Dag mama’s,Lang niet gedeeld! Update over ons dochtertje, het gaat super goed met haar! Ze is nu 2,5 maand oud en lacht en brabbelt zo enorm veel! Alleen maar positieve dingen.<br />Ik heb een vraagje aan jullie, ik ben vorige maand voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling, en dat duurde ongeveer een week, 2 weken later ben ik weer ongesteld! En ik ben het nog steeds…morgen is dag 15, en ik word er helemaal gek van. Is het normaal dat je na de bevalling zo snel achter elkaar ongesteld bent, en zo lang? Want ik sta op het punt om de dokter te bellen. <br />?❤️?<br />
 
Fijn! Ik heb het nooit gehad, maar mn vriendin wel! Je lichaam moet weer helemaal 'wennen' , als het te lang duurt of je gaat veel bloed verliezen zou ik wel aan de bel trekken! Geniet van je meisje!
 
Mijn menstruaties werden juist wat regelmatiger dan voorheen. Eerder was het alles tussen 27 en 50 dagen. Sinds de bevalling meestal 32 en soms een uitschieter naar 37 ofzo. 
Maar ik had wel ineens dat ik 14 dagen bloedde. Dat werd over de periode van een jaar steeds iets minder. Maar toch bleef het wel 8-10 dagen. Laatste dagen wel minder. Dus dat is ook wel wat verbeterd maar ik bleef het lang vinden. Gelukkig is dat een fijn zwangerschapskwaaltje, dat ik nu alweer 8 maanden niet ongesteld ben ?
 
Hier de eerste 6-8 maanden na bevallingen (2x bevallen) ook heftige menstruaties, ondanks dat ik de pil alweer slikte na 1 maand. Mijn menstruaties kwamen wel netjes elke 4 weken, maar waren er heftig. Veel bloedverlies, kleine stolsels en hielden ook wel eens een dag of 10-12 aan. Pas na zo'n 8 maanden was alles weer een beetje gekalmeerd.
 
Ik was na 4 weken blij van het vloeien af te zijn werd ik na 2 dagen al ongesteld... Wel heel regelmatig 28 dagen er telkens tussen en 6 a 7 dagen ongesteld... Eigenlijk gaat het veel beter dan voor de zwangerschap ?. Ik ben bang dat je daar niet veel aan hebt sorry XD
 
Terug
Bovenaan