ongesteldheids gevoel en toch nie ongesteld.

A

Anoniem

Guest
he hallo hier benik weer ben er ff tussen uit geweest omdat iker anders te veel mee bezig hield, zo als de meeste, maar heb een vraag ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is hier op de forum, maar, ik heb 2 dagen last van pijn in me onder buik straalt ook naar me rug, precies als een ongesteldheids pijn, maar ik heb gerekend ik moet pas de 20 ongesteld , te worden, ik ben nu nog niet ongesteld, wat kan het wezen, kan het zo zijn dat ik nu wel op eens me eisprong voel of nie? wie kan mij hier antwoord op geven?

Groetejs suzette

Hallo Suzette,

Ik denk inderdaad dat dat je ei is. Bij mij is het ook zo dat ik rond mijn ei ongesteldheidspijn heb, je denk dan echt effe dat kan toch nog niet?
Sind ik gestopt ben met de pil is het eigelijk alleen maar erger, heb dan een paar dagen rond mijn ei pijn. Zullen de hormonen wel zijn?!

X

ps. ben je al lang bezig?

hoi hoi nee niet zo lang hoor ben in november gestopt met de pil
, dus als ik het goed heb ben ik in ronde 4 bezig, dus, nou ik heb dus een ei sprong dan gehad en die is toch 2 dagen goed? dan heb ik kans dat ik zwanger kan worden omdat ik rond die tijd geklust heb, het is de eerste keer dat ik dit voel, is zo raar, maar oke, als ik die pijn heb was een donderdag en vrijdag ook nog een beetje is het dan de pijn voor dat ik die ei sprong krijg of , er na of gelijk?

he suzette

ik heb ook van die "gevoeletjes". begon idd met mn ei maar ze zijn er nogsteeds. over 5 dagen mn nod dus spannend.
moet er ook de hele dag aan denken, log minstens 5 keer per dag in hier haha.
kon ik de tijd maar een week vooruit spoelen. of in mn buikje kijken.

succes ermee he!
liefs esther

Terug
Bovenaan