ongesteldheids gevoel.....wie kan me helpen

heey hoi,
Nu dat het me toch langzaam aan begin te wennen beging bij mij ook de onzekerheid te spelen. En dat terwijl het me 2de is. Ik heb bij mijn bekken constand het gevoel dat ik ongesteld word. Een soort geirriteerd gevoel. Weet iemand wat dat is? Is het bandenpijn???

Liefs Nathalie

Bandenpijn? Het oprekken van de baarmoeder?
Ik moet zeggen dat ik, voor ik ging testen al een aantal dagen het gevoel had dat ik ongesteld ging worden. Zo'n zwaar gevoel onderin mijn buik.
Soms voel ik dat weer. Een zwaar gevoel in onderbuik, richting schaambeen zeg maar.
Ik weet niet of dat dat een beetje hetzelfde is?

ja ik denk wel dat dat hetzelfde is.
Een beetje zwaar opgeblazen gevoel is dat.
Nou vandaag ga ik naar de huishoudbeurs...Ook natuurlijk nu nog effe langs de 9 maanden beurs. Even gluren wat ze daar nu allemaal weer hebben staan.
Maar maakte me wel wat zorgen om dat gevoel.

Hier heb ik in het begin ook erg last van gehad, daar werd ik ook onzeker van. Gelukkig nu niet meer. Wel een beetje een raar gevoel, een beetje rillerig stroomachtig gevoel onder in mn buik. Als ik mn hand erop leg is het weg. Geen idee wat dat is. Maar zal wel miks te betekenen hebben.

Hey,

Nou het kon mijn berichtje wel zijn. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug.
Ik maakte me ook zorgen maar nu ik lees dat er meerdere dames er last van hebben zal het er wel bij horen. Kan het me niet herinneren van mijn vorige zwangerschappen. maar je vergeet het ook zo snel.

ik heb niet echt het zeurderige gevoel maar had paar dagen terug wel ineens heel erg pijn in mijn buik en rug, duurde ongeveer een half uur, kon bijna niet lopen van de pijn. dacht echt dat het mis zou gaan maar tot nu toe nog niet gebloed dus hoop dat dit ook een soort bandenpijn is geweest. kan me dat ook niet meer herrinneren van mijn vorige zwangerschap.
kus krista

Terug
Bovenaan