ongesteldheids uitstel pil!!??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Even weer een vraagje van mij, 2e kindje, ronde 4 ondertussen....
Ik heb wrs ook een korte tijd zitten tussen mijn eisprong (dag 18) en mijn menstruatie(dag 26/27) Heeft iemand ervaring met de ongesteldheids uitstel tabletten, waar wel eens over geschreven wordt???
Het lijkt me namelijk wel troep, het zijn wel weer hormonen... Ik had bij mijn 1e namelijk heel regelmatig...
ik ben nu aan de teunisbloem olie...maybe helpt dat???
liefs mij

He meid,

kan je helaas geen antwoord geven op je vraag maar wil je wel even heeeel veeel succes toewensen.

Misschien kun je je huisart erover bellen en anders als je verzekerd bent bij de cz kun je daar ook je medische vragen stellen op hun internetsite. Je kunt je vraag aan een medisch onderlegd persoon stellen en krijgt dan alleen zelf het antwoord op je vraag te zien.

Succes!!

Vruchtbare groetjes Ilona

Ik heb ooit wel eens tabletten gehad om mijn menstruatie uit te stellen maar ik neem niet aan dat dat dezelfde zijn??? Dat was namelijk om te voorkomen dat ik midden in de vakantie ongesteld werd en het lijkt me niet goed om die te slikken als je zwanger wilt worden.

Misschien kan je je vraag stellen op babybrabbel.org of staat het antwoord er daar al bij?

Succes!
Maisie

Terug
Bovenaan