ongesteldheidskrampen, met 26 weken en 2 dagen

hallo
Ik heb sinds ongeveer 2 uurtjes last van ja dat zeurderige kramp gevoel als je ongsteld moet worden... ben 26 weken en 2 dagen zwanger.. kan dit kwaad?????//

hoop dat iemand snel een ant weet bedankt

Hoi, Dat is ook toevallig, want ik voel ook krampjes in mijn baarmoeder. Maar ik ben maar 11 wkn. Is het bij mij ook normaal vraag ik me af.
Of het bij 26 wkn normaal is weet ik eigenlijk niet.
Yvette

Ik heb me hele zwangerschap door die zeurende pijn in me onderrug en buik.
Heeft (volgens mij) gewoon met je baarmoeder te maken, je kindje groeit nu wel heel snel.
Ben zelf 24 weken.

Hoi hoi
ben ik weer,
Ik had vlak na het bericht te plaatsen hier, toch de gyn gebeld, onder de 12 weken kan het wel , maar met 26 weken en 2 dagen wilde ze toch alles na kijken, en moest dus gelijk komen, bloed prikken bloedruk meten urine nakijken, en 45 min aan de ctg gelegen, kleine maakt het goed en is niks aan de hand, bloed was top bloeddruk ook, en urine ook! kortom het gaat helemaal perfect... alleen, ,,, ik moet veel rustiger aan gaan doen nu, en een flinke stap terug nemen, als ik wat inspannends heb gedaan zoals stofzuigen ofzo moet ik een kwartiertje rustig gaan zitten, na een stukje lopen rust nemen enz, het is dit of met week 30 ong complete bedrust, ds ja dan nu toch maar minder gaan doen ... gelukkig is het knutselen met mijn dochtertje en spelletjes doen zittend en kan ik dat blijven doen :))))

als juollie het niet vertrouwen ook even bellen hoor, je ziet maar als het aanvoelt van ik moetttt bellen is het toch goed geweest, ik heb nog niet 1 gebeld voor iets tijdens mijn zwangerschap, en nu wel en was maar goed ook :)))

Hoi,

Altijd naar je eigen gevoel luisteren, is het beste.
Ik heb deze krampjes al mijn hele zwangerschap( nu 22+3 wkn) en heeft met de groei van je baarmoeder te maken. In mijn geval ook met de keizersnee, de krampjes zitten voornamelijk onder het litteken en in mijn liezen.
Vond het in het begin wel eng, had ik tijdens mijn 1ste zwangerschap niet.
Hoop dat het verder goed met je gaat en de kleine

gr

Terug
Bovenaan