Hoi hoi
ben ik weer,
Ik had vlak na het bericht te plaatsen hier, toch de gyn gebeld, onder de 12 weken kan het wel , maar met 26 weken en 2 dagen wilde ze toch alles na kijken, en moest dus gelijk komen, bloed prikken bloedruk meten urine nakijken, en 45 min aan de ctg gelegen, kleine maakt het goed en is niks aan de hand, bloed was top bloeddruk ook, en urine ook! kortom het gaat helemaal perfect... alleen, ,,, ik moet veel rustiger aan gaan doen nu, en een flinke stap terug nemen, als ik wat inspannends heb gedaan zoals stofzuigen ofzo moet ik een kwartiertje rustig gaan zitten, na een stukje lopen rust nemen enz, het is dit of met week 30 ong complete bedrust, ds ja dan nu toch maar minder gaan doen ... gelukkig is het knutselen met mijn dochtertje en spelletjes doen zittend en kan ik dat blijven doen

)))
als juollie het niet vertrouwen ook even bellen hoor, je ziet maar als het aanvoelt van ik moetttt bellen is het toch goed geweest, ik heb nog niet 1 gebeld voor iets tijdens mijn zwangerschap, en nu wel en was maar goed ook

))