Ongesteldheidskrampjes

Momenteel ben ik 7 weken en 2 dagen zwanger, in het begin had ik een beetje de milde vorm van ongesteldheidspijn. Maar nu met ruim 7 weken heb ik daar weer een beetje last van. Het houdt niet heel lang aan, maar is soms wel echt een verveeld gevoel. Helemaal omdat je niet weet waar het vandaan komt. Verder heb ik geen bloedverlies of echte steken of dergelijke gehad. Vanaf het begin van de zwangerschap ben ik wel al extreem, maar dan ook echt extreem, moe en sinds een week misselijk en soms overgeven. Ook mijn buik begint steeds zichtbaarder te worden. Toch zit het mij niet lekker dat ik die ongesteldheidspijn in een lichtere vorm voel. Heeft iemand hier ervaring mee?
Het is mijn eerste zwangerschap, dus ik heb er helaas nog geen ervaring mee.
 
Dat is echt heel normaal hoor! Probeer je eens voor te stellen wat er allemaal gebeurt daar vanbinnen.. Je lichaam is druk bezig met een klein mensje te maken, en daar moet ook ruimte voor komen! Dat kan best een beetje pijn veroorzaken ;) Zolang het geen heftige krampen zijn, en zeker geen bloedverlies, dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoor =)
 
Heel normaal hoor! Je darmen kunnen ook wat van streek raken etc. Er gebeurt veel van binnen en bij zorgen gewoon de verloskundige bellen. Daar zijn ze voor!
 
Ik ben nu 6,5 week en ik voel precies hetzelfde zoals jij het beschrijft maar zoals de dames hieronder vertellen is het volkomen normaal. Ik was er ook bang voor.
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap
 
Wat fijn om te lezen dat andere dit ook hebben! Ben nu ongeveer 5/6 weken zwanger. 14-11 een miskraam gehad bij bijna 5 weken dus nu extra angstig. Af en toe krampen, maar verder geen bloedverlies. Vandaag ook even contact gehad met de verloskundige, omdat ik zoveel angst heb, maar helaas kunnen ze nog geen echo maken, omdat het nog te vroeg is (volgens de verloskundige 5 weken zwanger...)
 
Momenteel ben ik 28 weken in verwachting van mijn eerste. En heb iedere 4 weken 3 dagen menstruatie pijn zonder bloedverlies en trek in chocolade. Ik zou mij er niet te druk om maken. Dat is nergens goed voor.
 
Terug
Bovenaan