Ongesteldheidskrampjes

Ik ben 31 wkn zwanger en heb sinds 2 dagen van die ongesteldheidskrampjes.
Heeft iemand dit toevallig ook of weet iemand of dit normaal is.
Mijn baarmoeder is al volgroeid en ik heb kans op vroeggeboorte dus bij elke pijntje ben ik bang dat het kan gaan gebeuren.
Ik krijg om de 2 weken echo om te kijken of mijn baarmoedermond nog dicht zit en heb volgende week pas weer een echo.
Ga morgen toch maar even het ziekenhuis bellen of er deze week ook een echo gemaakt kan worden.

Gr. Kim
 
hoi

wat jij schrijft hoort er wel een beetje bij de laatste weken een beetje een weeig gevoel onder in je buik omdat je kindje het hardte groeit in de laatste 10 weken kan het ook zijn dat je dat voelt. het kan ook zijn dat je kindje aan het indalen in en dat ervaarde ik als de zelfde pijn omdat het op je bekken drukt. maar omdat je aan geeft over je kans op een vroeg geboorte kan je gewoon voor de zekerheid neer de gyn gaan maar ik had zelf ook kans op een vroeggeboorte i.v.m. een meerling dus ik kan jou bezorgheid wel indenken.

groetjes kristel 2lingmama
 
Ik heb zo'n zelfde gevoel onder in mijn buik, maar ik ben al iets verder dan jij. Ik heb het toevallig vanochtend bij de VK genoemd, maar die zei er verder niets van. Ze noteerde het alleen wel op de kaart.
Van vriendinnen heb ik wel begrepen dat zij het ook hadden op het einde van hun zwangerschap, en dat het een soort "voorwerk" is voor het echte werk met de bevalling.
Hopelijk is het bij jou niet iets ernstigs.
groejts
greet (37+2)
 

Hallo

Ik ben op dit moment 31w4d zwanger van mijn eerste kindje en ik begin ook last te krijgen van mijn buik, en idd lijken het wel ongesteldheidskrampen!
Ik maak me er soms best druk om, vorige week had ik het nog niet en toen ben ik ook bij de vk geweest, ik moet nu pas de 26e weer en dan ga ik het ook zeker even vragen.
Klinkt raar maar ben op zich wel blij dat er meer last van hebben!
Dacht even dat ik de enige was

Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen!

liefs Sarah
 
Terug
Bovenaan