ongestelds heids gevoel

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

heb soms een ongestelds heids gevoel wat kan dit zijn? alleen savonds. en ook last van niet meer kunnen zitten op een normale manier. steken in zij en zeurende rugpijn.

ben vandaag ook een beetje slijm verloren maar zegt nog niks of wel soms?

ben het echt zat ga nu slapen.

nou doei doei lucy 36.5

hoi hoi
zolang je geen slijm met boeld verliest is het de slijmprop dus niet.
dat ongesteldheids gevoel zijn voorween of indalingsween.
zo begint het ook meestal en ls het dan steeds erger wordt zijn het echte ween.
ik loop al weken met datzelfde gevoel.
nou meid succes met de laatste loodjes.
liefs sil

dankje sil

nu weet ik waar ik aan toe ben met dat gevoel. niet echt lekker gevoel maar er is mee te leven en duurt ook nog niet zo lang gelukkig.

hoorde van een colega dat als je kindje ingedaalt is hij met zijn voetjes bij je ribben ligt klopt dat?

bij mij is dat nog niet het geval ben morgen 37 weken. hij ligt nog met zijn benen aan de zijkant van men buik.

nou doei doei lucy

Hoi!

Het zijn allemaal "klachten" die bij het einde van je zwangerschap horen, maar het zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen. Je kunt de slijmprop een dag voor de bevalling verliezen, maar ook al 4 weken van tevoren. Bij mij zat er de vorige keer overigens geen bloed bij mijn slijmprop, het was meer een hele stugge doorzichtige slijmsliert.
Zo'n zeurend gevoel heb ik ook al ruim een week, eigenlijk sinds het kindje is ingedaald. Bij mij ligt ie nu helemaal ingedaald en ik voel de voetjes aan de rechterkant van mijn buik (en ruggetje ligt links).
Tja, de laatste loodjes zijn het zwaarst he. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet mag klagen. Ik slaap erg slecht de laatste 2 wkn, maar voor de rest voel ik me nog prima. Van mij mag ie ook best nog een paar weekjes blijven zitten.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (36 wkn & 3 dgn)

Hey,

Ja idd en helaas zegt het niks....
Iemand zei, als het echt begint heb je dat gelijk door....euhhh ja, hmm tzal heus wel, maar die onzekerheid die eraan vooraf gaat he? Erg irri.....

Groetjes Jo

Ik herken dat. Niet alleen in de lichamelijke kwaaltjes, maar ik heb ook erg veel  trek in van alles, dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. Dat terwijl ik de hele zwangerschap niet gesnoept heb!

Francien

Terug
Bovenaan