ongeteld maar toch zwanger kan dat

ik ben gewoon ongesteld maar ik ben misselijk en hebt last van mijn borsten erg moe zou ik dan zwanger kunnen zijn of niet ?ik weet het niet meer kan ik een test doen of geeft die dan toch negatief aan
 
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een negatieve test gehad en een menstruatie, die was wel wat minder heftig dan normaal maar toch een bloeding, dus ik dacht dat ik niet zwanger was, 4 weken later had ik een positieve test en dacht dus dat ik 5 weken zwanger was, bij de echo van 11 weken bleek dat ik 16 weken was en de ongi was dus een innesteling.

groetjes wendy
 
Het kan zijn dat je wel een bevruchting heb gehad, maar dat er verder niets gebeurd meer is. Dan is je lichaam wel op zwanger ingesteld geweest, maar ben je gewoon weer ongesteld geworden omdat er verder niks ontwikkeld is, maar je kan ook gewoon zwanger zijn. Probeer gewoon een test te doen. Je weet het nooit. Spannend hoor
 
hallo,

Ik ben zwanger van mijn tweede en ben nu 8 weken zwanger, bij mijn eerste had ik geen bloedverlies maar deze keer wel, ik moest naar het ziekenhuis om te kijken of lles goed was en alles zag er perfect uit maar ze vertelde dat het vaak voorkomt bij vrouwen omdat je normaal ongesteld word en dat bloed moet er nog uit. Dus als het bloed donker is maakt het niet zo uit maar als het bloed licht rood is wel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt !! Succes
 
Hallo,

Ik ben er sinds gisteren achtergekomen, dat ik zwanger ben van mijn 2e kindje. Ook ik heb geen menstruatie overgeslagen. Maar toch was ik heel erg moe en had ik steken onder in mijn buik. En sinds een paar dagen had ik ineens pijnlijke borsten. Op dat moment ben ik gaan twijfelen en heb ik een zwangerschapstest gedaan.
Die was positief, dus je weet het nooit. Ik zou gewoon een test doen, als je twijfelt. Een test kun je al doen 10 dagen na je bevruchting dus.

Succes
 
Terug
Bovenaan