Ongeval KDV

<p>Hoi,</p><p>Vanochtend werd ik gebeld door het KDV dat mijn dochter lelijk ten val is gekomen.</p><p>Bij het KDV aangekomen bleek dat de achterdeur open had gestaan op een kiertje en dat mijn dochter erdoorheen was geglipt. (Deur wel op een haakje, maar blijkbaar wist onze dochter zich erdoor te wurmen).</p><p>Buiten is een trapje van ongeveer 1,5 meter naar beneden, daar is ze van af gevallen en op de onderste tree beland.</p><p>Nu wil ik de meiden van de groep geen schuld van dit ongeval geven, maar de veiligheid had natuurlijk in orde moeten zijn. <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Vanmiddag is er direct een korter haakje op de deur gezet zodat dit niet nog eens kan gebeuren. Echter betalen wij wel voor deze dag opvang en zijn wij langs de huisarts geweest om haar te checken (ze wisten niet zeker of ze buiten bewustzijn is geweest).</span></p><p>Gelukkig gaat het op een flinke bult en blauwe plekken na, goed met haar. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Deze dag terugclaimen? (Ik ben om 11:00 met haar naar de HA gereden en heb haar daarna thuis gehouden).</p><p>alvast bedankt!</p>
 
Zelf werk ik op een kinderdagverblijf en zulke dingen gebeuren helaas, hoe vervelend het ook is voor ouders en ook voor de juffen! Laatst viel er bij ons een kindje voorover van de trampoline, haar gezichtje lag helemaal open.. zo zielig. En ik stond er gewoon naast, maar kon niet op tijd ingrijpen. Al snap ik heel goed hoe vervelend het voor je is, echt niet fijn om je kindje zo op te moeten halen en naar de huisarts te moeten.
De kinderopvang hoeft jou de dag niet in te laten halen, maar ik zou het wel netjes vinden als ze dit doen ter compensatie.  Zeker omdat dit om 11:00 gebeurt is en niet om 16:00. Uiteindelijk is het toch ook wel de verantwoordelijkheid van de juffen om jouw kindje en de deur in de gaten te houden. Ik zou het gewoon vragen!
 
Terug
Bovenaan