Ongeveer 7 week zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben  2 september  voor het laatst ongesteld geweest maar heb al verschijdene zwangerschapstesten gedaan en allemaal negatief. Maar het rare is ik voel me wel zwanger. Nou heb ik ook last van fybromialgie (spierreuma) en dan schijnt het zo te zijn dat de zwangerschapstesten niet optimaal werken omdat we te weinig aan maken van het zwangerschapshormoon hcg. Maar als ik het goed heb uitgerekent ben ik al 7 week zwanger. Ik ben van mezelf nogal fors dus ik kan nog niet echt bepalen of mijn buikje al dikker wordt maar ik heb wel last van zeurende pijn rechts en links onder in mijn buik mijn borsten doen niet echt pijn maar zijn wel gespannen. Heb wel af en toe last van misselijkheid maar niet in erge mate het komt met vlagen. Of ze zeggen ook wel dat je dan last krijgt van je darmen maar ik heb een darmziekte dus ik heb altijd al veel last van mijn darmen. Maar ik ga ook niet graag naar mijn huisarts want daar kan ik niet mee samen door een deur dus dat vind ik moeilijk. Graag zou ik willen of jullie een oplossing voor mij hebben al het advies is welkom.

Met vriendelijke groeten van,
Charmedgirl

Hopelijk gefeliciteerd, zou wel heel erg leuk voor je zijn.  . Misschien zou het wel handig zijn om toch even naar je huisarts te gaan, die kan nl. ook via een bloedtestje vaststellen of je zwanger bent. Ik neem aan dat je misschien ook wel medicijnen slikt voor je spier- en darmziekte. Mogen die ook tijdens een zwangerschap genomen worden? Is er geen andere huisaarts bij jullie, waar je naartoe zou kunnen gaan? Ik wens je heel veel succes in deze zwangerschap, en pas goed op jezelf en je kindje. Groetjes mv Bas, Iris en Thijs

hallo,

ik hoop voor je dat we je kunnen feliciteren met je zwangerschap.
je kan voor de zekerheid een digitale test doen die zijn heel goed, of je kan toch al een verloskundige bellen en haar je verhaal uitleggen en ook zeggen dat je niet goed met je dokter kan omgaan.
hopelijk heb je hier iets aan
houd je ons op de hoogte, heel veel succes.

liefs joy

Hoi Joy,

Misschien   een rare vraag maar wat is dat voor digitale test daar heb ik ik nog nooit eerder van gehoord. Als je me zou kunen vertellen van welk merk het is kan ik het uit proberen misschien geeft dat een positiefe uitslag en dan heb ik eindelijk een bevesteging en dan ben ik weer een beetje gerust gesteld. Ik zou het helemaal niet erg vinden om zwanger te zijn. Ik zou dolgelukkig zijn. Ik wacht je antwoord af.

Met vriendelijke groeten van,

Charmedgirl

Hoi Charmed girl,

die digitale test is van clear blue. Maar ik denk niet dat het wat uitmaakt of je die nou doet of een gewone, want ze reageren beide op hcg.

Ik zou idd eens een verloskundige bellen en de situatie uitleggen, maar zeer zeker ook een andere huisarts nemen. Je moet je wel prettig en vertrouwd voelen bij hem of haar.

Groetjes Sharon. 22+5

Hoi Sharon,

Ik ben vandaag weer bij mijn huisarts geweest en die heeft opnieuw een test gedaan die alleen maar het hcg test en weer kwam er negatief uit maar ben dus nu van plan om een verloskundige te bellen en de situatie uit te leggen. als ik een afspraak heb gemaakt vraag ik mijn schoonmoeder wel mee dat vind ik wel zo prettig ik laat jullie wel weten hoe het afgelopen is. Maar ben er vanochtend wel achter gekomen dat ook nog eens last heb van een blaasontsteking waar ik niet zo blij mee ben ook al ben ik daar heel gevoelig op ik heb om de haverklap last van een blaasontsteking en ik hoop dat het geen effect heeft op mijn gevoel dat ik zwanger ben. want ik weet dat er iets niet klopt als ik voor de laatste keer op 2 september ongi ben geweest en ik ben al lang geleden met de pil gestopt en ik had altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen maar als ik wat meer weet horen jullie het wel.

Liefs van Charmedgirl

Terug
Bovenaan