ongeveer 8 weken

Ik ben nu 8 weken zwanger en ik zou graag met vrouwen willen praten die ook ongeveer 8 weken zwanger zijn.Ik ben dus Ilse,22 jaar en als het goed is word ik een jonge moeder.Maar ik ben ook onzeker over het krijgen van een miskraam.En die stomme misselijkheid.Bah!Ik hoor graag van jullie.liefs
 
Hoi Ilse,

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Als je helemaal bovenaan de pagina kijkt zie je 'onderwerpen'als je daarop klink kom je bij een keuze menu
daar vind je alle maand forums en daar vind je zwangeren die net zo ver zijn , veel plezier(maak je niet zoveel zorgen!!!),

Jeanette
 
Hoi ilse, ik ben Lieke ik ben 24 jaar en ongeveer 9 weken zwanger! Spannend he allemaal. Over een paar weekies hebben we een echo, daar kijken we het meest naar uit, dan wordt het wat "echter"zeg maar. Heb jij dat ook?!
En maak je niet te druk om een miskraam, ik heb er zelf ook eentje gehad in augustus, maar ik maakte me er zooo druk om, doe maar niet en probeer er gewoon van te genieten!! Hoe vind jij het jong moeder worden?!

Nou, ik hoop dat we elkaar nog spreken en veel suc6 met je zwangerschap!

xxx Lieke
 
Hoi Ilse!

Ik ben ook 22 jaar en nu ongeveer 6 weken zwanger. Het is nog erg pril, ik ben dus ook best onzeker, je weet maar nooit hoe het allemaal zal lopen. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik ontzettend blij, maar als je dan dingen leest over miskramen enzo durf je niet zo blij te zijn... Maar ja, ik probeer gewoon van het beste uit te gaan en we zien wel hoe het zal lopen. In het begin was ik vooral 's morgens misselijk, nu ben ik 's avonds misselijk, maar ik heb er niet echt last van. Ben er eerlijk gezegd alleen maar blij mee; hoort immers bij de zwangerschap!
Liefs
 
Hey Lieke wanneer heb jij je eerste echo?Ik heb de mijne 4 januari.Ik heb altijd al vroeg moeder willen worden,dus ik ben dolblij dat ik dat nu ook ben.En hoop ik dat alles goed gaat.Hey Rianne ,nou gelukkig dat je er niet meer zo veel last van hebt.En je hebt gelijk het hoort allemaal bij een zwangerschap.Hey meiden ,ik hoop gauw wat van jullie te horen,lijk me gezellig.
 
Hoi Ilse,
Ik ben dus Linda, 21 jaar en nu 32 weken zwanger. Ik weet het, 32 weken klinkt al zo ver, en dat is natuurlijk ook zo, maar het gaat allemaal zo snel!
Ik was in het begin ook zo misselijk, vreselijk, maar bij mij was het met ongeveer veertien weken wel over. Het hoort er toch gewoon bij, helaas... Houd in iedergeval in gedachten waar je het voor doet, er groeit wel een wondertje in je buik!

Leuk om te lezen dat er meer meiden zijn die zo jong al moeder worden, ik vind het wel spannend hoe het allemaal gaat zijn! Nu denk ik er veel over en je leest eens wat, maar hoe het in het echt gaat zijn, moet je toch maar afwachten!

Succes in ieder geval, met je zwangerschap, hopelijk gaat alles goed en ben je snel van je misselijkheid af!
Als jij, of anderen verder willen "praten" mag je me ook mailen.

Linda.Hulstein@Digitaldreamers.info

Groetjes!

 
Hoi meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben zelf 7 weken zwanger van mijn 2de kindje.
Ik heb nu sinds 2 dagen last van een lichtbruine afscheiding (alsof je ongesteld gaat worden) en ben er erg bang voor dat ik een miskraam krijg. Bij de eerste heb ik dit geheel niet gehad. De dokter is erg onduidelijk hierover.
Hebben jullie dit ook (gehad) en hoe zijn jullie daar mee omgegaan?
 
Terug
Bovenaan