ongewenst urineverlies

Hallo

Wilde eigenlijk wel eens weten of er meer meiden zijn die enkele weken na de bevalling nog steeds last hebben/hadden van ongewenst urineverlies.
Doe al bekkenbodem oefeningen maar tot nu toe met weinig resultaat.

groetjes bg

hoi,

als ik jou was zou ik het nog even aankijken en anders naar je huisarts gaan die zal je dan waarschijnelijk naar de physio sturen die kan met jou gerichte oefeningen gaan doen die je bekken weer verstevigen en als dit niet lukt hebben ze  ook medicijnen die je eventueel kan gaan gebruiken.

groetjes

hoi,

Ik had hier ook last van na mijn vorige zwangerschap. Bekkenbodemspieren zijn inderdaad de oplossing maar dit kan wel 3 maanden duren voor je het verschil merkt dus je moet echt veel geduld hebben. Nu ben ik zwanger van de 2e (ben bijna uitgerekend) en ik krijg er nu weer last van. Ook ik zal dus straks weer fanatiek moeten oefenen. Erg vervelend maar het is niet anders.

Sterkte!

groetjes F.

Ook ik heb het 2 maand gehad na de geboorte van mijn jongste dochter Britt (1 juni 2007)

Nu heb ik er geen last meer van, idd wel bekkenbodemspieren trainen.

xxx Nienke

Ben gisteren toch met fysio begonnen hopend dat door oefeningen van de fysio minder wordt of weg gaat.
Gisteren op nacontrole geweest bij de v.k en ze zei dat je er meestal aanleg voor hebt als dit is na de bevalling en waarschijnlijk bij een eventuele volgende bevalling weer terug komt of nog erger wordt. Nou fijne troost is dat dan.
Maar goed we gaan hoop hebben door de oefeningen van de fysio en mag nu ook actiever de buikspieren gaan trainen dat kan ook al schelen en fietsen schijnt ook goed te zijn.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan