<p>Hej allemaal</p><p>Ik heb wat tips nodig. Ik ben er net achter gekomen dat ik 5a6weken zwanger ben. Een complete onaangename verassing.</p><p>Het zit zo ik voel me al enkele weken niet echt kiplekker. Toen dan ook mijn maandstonden vertraging hadden (niet de 1ste keer) ben ik deze week metteen langs de arts geweest voor mijn bloed te laten nemen.</p><p>Resultaat ondanks het correct nemen van de pil toch zwangen. En ik zit even vol stress.</p><p>Ik heb al een zoon uit een vorige relatie en nu reeds 4jaar een vaste relatie met een man die 9jaar ouder is en altijd gezegd heeft zelf geen kids te willen door zijn zware jeugd.</p><p>Nu heb ik schrik het te vertellen en weet niet goed hoe erraan te beginnen. Ik wist van in begin dat hij geen kind wou en had er mij ook bij neergelegd dat het bij 1zou blijven. Maar nu ben ik toch zwanger en ik wil mijn relatie niet op t spel zetten. Ik vrees dat hij het gevoel zou hebben dat ik dit expres ofzo deed omdat ik een 2de kind niet erg zou vinden. Maar dat is zeker niet het geval. We staan momenteel allebij op de mutualiteit. Hij door een arbeidsongeval wat blijvende gevolgen heeft en ikzelf door overbelasting van de schouder. Dus financieel is het niet het moment. Ook zie ik het niet zitten om er alleen voor te komen staan met 2kids.</p><p>Ik overweeg een abortus omdat ik hem niet voor een voldomme feit wil stellen om ongewenst toch vader te worden maar aan de andere kant ben ik bang me achteraf schuldig zal voelen.</p><p>Hoe pak ik dit aan want hij weet het nog niet en ik ben toch wat bang voor zijn reactie...</p>