ongewenst zwanger wat nu?Zit in scheiding van ex..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..

Ik ben 23 jaar heb een zoontje van 20 maanden en ben 4 weken en 3 dagen zwanger volgens mijn berekeningen.
Zit momenteel in scheiding met mijn man, verloopt over het algemeen met een normale ruzie tussendoor aardig en is geen vreselijke strijd om van alles.

Onlangs heb ik me aangemeld op een datigssites en gauw had ik contact met iemand
Na veel msn-en en bellen afspraak gemaakt, en bij hem thuis geweest
Daar is dus meer gebeurd dan zoenen en hij was erg dominant, er was niks romantisch aan en hij had maar een doel voor ogen.
Hij heeft me gepakt, in begin deed ik nog wel mee maar hij werd steeds brutaler..Ik wist niet wat me overkwam en hoe ik moest reageren, hij wist dat ik niet aan de anticonceptie was..

In ieder geval ben ik smiddags weggegaan en nooit meer wat van hem gehoord, een smsje de volgende dag voor me evrjaardag meer niet.
En nu ben ik dus zwanger..wat moet ik nou?

De een zegt weg laten halen, de ander houden, maar weg laten halen wil ik zeker niet.
Kindje kan er niks aan doen, ik zat fout door aan me gevoelens toe te geven hij als 34 jaar man was fout om iemand   met een flinke burn out te pakken voor seks...

Spullen van me eerste kindje heb ik nog en een lieve vriendin die nu zwanger is kan ik ook veel van krijgen en zal me ook zeker steunen, wie kan me helpen

ik dacht even dat je zwanger van je ex was want dat lijkt me lastig.
maar wat ik zal doen in jou situatie? ja zwang.sch door zetten je bent
oud en wijs genoeg en bent er zelf bij geweest dus ook verantwoordelijk
voor t kindje aan de andere kant je leven staat op de kop je komt straks
met je kindje(s) alleen te wonen en ik neem aan een omgangsregeling met ex
dus er komt een moeilijke zware tijd aan voor jou en ja dan ook een(ongeplande)
zw.sch poeh moeilijk maar als je echte vrienden hebt en/of fam die je wil steunen
dan is dat mooi meegenomen en zal ik wel voor je nog ongeboren baby en
uiteraard voor je eerste kindje gaan niet te persoonlijk opvatten mijn verhaal
dit is wat ik denk voel misschien heb je er wat aan

Sterkte en veel wijsheid in de toekomst toegewenst

wat moeilijk zeg.
ik kan alleen maar zeggen dat ik voor mijn kindje zou hebben gekozen.

maar dat is natuurlijk makkelijk gezegt ik ken jou situatie niet.
maar ik zou ook aangifte doen.
sperma is nogal bindend bewijs qua dna later ook enzo.
flinke schadevergoeding eisen.
succes

xxxxx

Tjeetje moeilijk zeg.

Ik zou het niet houden omdat je al in scheiding legt en deze man
ook niks word en vind dat kinderen in stabiele omgeveing moet worden
opgegroeid.
Kinderen kosen geld, ook late, enr red je het allemaal wel?
tje is wel te doen 2 word al moeilijker.
Ben blij dat ik niet in je schoenen sta.
Keuze moet je zelf maken natuurlijk en jij kiest om het te houden, dan wens ik
je alle geluk van de wereld toe.

Dat sommige mensen zeggen ja je heb het zelf gedaan en dan moet je de verantwoordlijkheid nemen ben ik niet mee eens.
Er gebeuren zulke dingen  en we wonen  in een land waar wij die keuze kunnen hebben.
als een kind word geboren ja   het is mijn fout en niet gewenst is vind ik niet dat je alsnog de zorg ervoor moet gaan dragen.

groetjes 4 kidz

Wat een  vervelende situatie. Ik wens je veel sterkte. Wat ik wel  nog wil zeggen,  vergeet niet een soa test te laten doen. Je hebt onbeschermde seks gehad met een onbekende man. Zeker in belang van de baby.

Terug
Bovenaan