ongewenste intimiteiten

Even een gekke vraag en misschien verklaren jullie me ook wel helemaal rijp voor het gesticht...

Ik ben er dus achter gekomen dat ik het helemaal niet op prijs stel als mensen zomaar aan mijn buik zitten! Van mijn man verwacht ik dat ie interesse toont en dan hij dan ook wel eens voelt, maar van anderen kan ik het gewoonweg niet hebben!
Zelfs mijn moeder vroeg eerst of ze mocht voelen, toen ik opmerkte dat de kleine erg beweeglijk was! Dat kon ik erg op prijs stellen, aangezien de plaats waar de kleine te voelen is, zeer laag zit!
Dus op zich, mensen die dicht bij me staan, als familie en mijn man en beste vriendin heb ik geen problemen mee, maar vage kennissen die ik bijvoorbeeld alleen uit het café ken, die moeten gewoon van me af blijven!
Heeft iemand anders ook zoiets, of ben ik gewoon een zeur?

groetjes
Sas

ik ben helemaal met je eens!
Op het werk is iedereen geneigd om constant aan mn buik te zitten

Mensen bedoelen het wel lief, en zo`n buik vraagt gewoon om aangeraakt te worden. Ik deed het ook bij anderen voordat ik zwanger was!!!
Nu besef ik dat het helemaal niet leuk is als iemand ongevraagd en zomaar uit het niets op jouw buik afkomnt!

Tijdens de lunch geeft ik wel eens aan in een tafelgesprek dt er soms mensen zomaar aan mn buik zitten en ik dat wel raar vind. Ik zit toch ook niet zomaar bij jou aan je buik? Dat werkt wel

groet hilal
25w 5d

Terug
Bovenaan