Ongewild Kinderloos....

Hallo iedereen

Op dit forum zijn er al velen die al (te) lang bezig om zwanger te worden. Ik heb een msn groep geopend zodat je hier ook lekker kunt chatten!!
Ik behoor onderhand zelf ook tot deze groep (1,5 jaar) terwijl de klok doortikt. Ik ben 'al' 38.

Nu is het wel zo dat mijn vriend en ik in de fase zijn beland dat we er ons min of meer bij hebben neergelegd dat het eventueel helemaal niet meer zal gebeuren maarja toch....je wil er graag met vrouwen over praten die misschien het zelfde meemaken.

OngewildKinderloos@groups.msn.com heet de site en ook waar je je kunt aanmelden. Het is gewoon fijn om te kunnen chatten, het geeft een wat persoonlijker tintje aan onze situatie....

Hoop dat jullie komen!!!

groetjes Costa

hoi Costa,

goed om je naam weer eens te zien. Ben al even niet geweest, vanwege verhuizing, kom net weer eens kijken, maar zie helaas veel nieuwe namen. Het blijft ook maar mis gaan bij mensen, of zoals bij ons gewoon niet lukken om nog eens zwanger te raken. Ik zal me niet opgeven voor je msn-clubje omdat ik het geluk heb al wel een ventje te hebben, maar ook ik heb zolangzamerhand een broertje of zusje opgegeven.
ik hoop dat het je lukt om er vrede mee te hebben dat er geen kindje is, maar ik blijf natuurlijk hard voor ons duimen.
blijft een raar idee, dat Miep, Solleke en anderen nu al aan het bevallen kunnen zijn en bij ons nog niks...
ik ga trouwens snel kijken of het aprilforum nog nieuws heeft.
Meissie, het ga je goed, ik kom je hier ergens wel weer tegen.

Veel liefs

Meiden,

ik wete niet goed wat ik moet zeggen. Je droom opgeven is toch niet iets wat heel makkelijk is. En misschien blijf je altijd wel dromen.

Ik hoop echt nog een keer jullie juichend tegen te komen op dit forum, want dat verdienen jullie.

Miep

Hi lieve Costa,

Dat is lang geleden. Ik kan je berichtje echt  niet zo voorbij laten gaan. Al heb ik  op dit forum niet veel meer van me laten horen de laatste tijd, ik ben sowieso amper achter de computer. Zo nu en dan lees ik  nog wel mee maar van reageren komt weinig.

Ik hoop echt dat je droom ooit nog uitkomt maar ik vind het super sterk van je om er op deze manier mee om te gaan. Hou je taai en ik hoop net als Miep ooit van jou maar ook van anderen waar het zo moeilijk gaat te lezen dat hen hetzelfde wonder is overkomen als mij.

Ik durf het bijna niet te vertellen maar ik ga er stiekum vanuit dat je het graag zou willen weten. Ik ben inmiddels bevallen van een schitterende dochter en wel op Valentijnsdag. Ze heet Isa, is supermooi  en doet het geweldig goed. Mama is zo nu en dan gesloopt maar dat geeft niet. Ik heb het er zo verschrikkelijk graag voor over.

Meid zoals ik al zovaak tegen je heb gezegd ik gun het je van harte.

Denk aan je en liefs,
Daantje

Hallo meiden,

Inderdaad een heleboel nieuwe namen hier maar helaas ook nog veel oude 'bekenden'..... ik heb heel lang niet gereageerd hier, heb het ontzettend druk gehad met m'n werk en de overdracht daarvan, maar ben nu sinds gisteren officieel met verlof, vandaag 36 weken.... en ik gun het jullie ook zo van harte...! Ik vind het echt heel verschrikkelijk voor de meiden hier die zo graag willen en bij wie het niet lukt en voor de meiden die ook een (of meerdere)  miskraam moeten verwerken.
Ik vergeet jullie in ieder geval niet en duim ontzettend voor een wonder voor jullie.
Veel liefs Solleke

He 'oude bekenden', inderdaad ben ik hier ook niet meer zo vaak. Al die nieuwe namenz eggen me niet zoveel.
Daantje gefeliciteerd!!! Een dochter op valtentijnsdag super zeg, en miep en solleke de laatste loodjes..
Tja mamavanj en costa, wij blijven er nog even over!! Maar blijf hoop houden dat het toch allemaal goed zal gaan komen. Ik vind het ook wel lastig want bij welk forum pas je nu he? Wanneer zwanger worden langer duurt forums hebben het bijna allemaal over IUI, IVF etc. etc. daar zijn wij dus niet mee bezig. Ben immers al 2x zwanger geweest...hopen dat er gauw een 3e keer komt en dat het dan goed gaat tenminste. Hoop ook niet op IUI ofzo uit te komen. Volgens de gyn kunnen we nog steeds op de 'natuurlijke manier', zwanger worden, zelfs met 1 eileider. Afwachten dus.
En dames hoop houden hoor, en nogmaals costa, ik vind 38 echt nog niet te laat maar goed das persoonlijk natuurlijk.
Ik ga niet mee discussieren omdat ik er nog niet van uit ga dat wij kinderloos zullen blijven....
Het allerbeste allemaal en hopelijk tot gauw met goed nieuws.

Liefs Ineke

Hoi meiden,

Hier nog een oude bekende die even kwam kijken of er nog blije berichten stonden op dit forum. Helaas zie ook ik heel veel nieuwe namen, maar ook nog te veel bekende namen. Nu 30 weken zwanger, maar elke dag besef ik wel even wat een geluksvogel ik ben. Hopelijk komt ook voor jullie dat 1e, 2e of zoveelste wondertje toch nog voorbij. Ik gun het jullie allemaal zo!

Liefs, Em

Hoi hoi,

Hier weer een oude bekende, niet zozeer voor Costa maar wel voor Solleke en Daantje.Blij te horen dat het voor jullie ook uiteindelijk goed is gekomen na al het verdriet en alle onzekerheid.

Ook bij mij is het uiteindelijk tot goed gekomen na eerst een leeg vruchtzakje en daarna een zwangerschap met talloze bloedingen. Toch is uit deze zwangerschap en prachtige zoon geboren die nu alweer een half jaar oud is.

Ik hoop voor alle meiden van dit forum dat het eens een keer zo mag zijn! Jullie verdienen het! Steeds weer kijk ik op dit forum of ik weer een positief bericht zie, dat iemand toch weer zwanger is. Ik zag ook dit berichtje en moest even reageren, terwijl mijn laatste reactie al zeker driekwart jaar geleden is. Ik wil jullie allemaal veel sterkte en succes wensen.

Liefs van Sammy

Terug
Bovenaan