ongezond eten

Hebben jullie dat nou ook, dat je minder trek hebt in gezond eten en juist meer trek hebt in smerige dingen als chips, patat en chocolade? soms maak ik me weleens zorgen dan denk ik: ik moet nu maar weer eens spinazie gaan eten, maar krijg het er bijna niet in, en heb vaak geen trek meer, omdat ik voor het avondeten al een halve zak chips op heb. Is Gravitamon nou een goed alternatief?

liefs Carla
 
jaaaaaaaaaa ik herken dat. At ik in de eerste paar weken nog veel fruit en groente, nu denk ik de hele dag aan frikadel speciaal en chocolade en dat soort dingen. Ik eet nu ook veel minder fruit. Ik neem wel vitaminen voor zwangeren maar voel me toch ook een beetje schuldig. Maar ik denk dat mijn lichaam toch wel binnenkrijgt wat moet via de gravitamon.

Neemt niet weg dat ik toch wil proberen om wat gezonder aan te doen. Voor het kindje maar ook om niet moddervet te worden.

groetjes Jaen
 
Ik heb het nog steeds niet zo erg op junkfood, maar wel heb ik helemaal geen trek meer in fruit, terwijl ik dat eerst de hele dag door at. Vreemd, inderdaad.
 
Ik vind fruit nu juist lekkerder dan voorheen! Lekker verschillend allemaal he!
Een vriendin van mij had ook wat jij hebt. Ze had iedere dag trek in de meest vette dingen en kon geen Mc Donalds voorbij zonder iets te halen!

Gravitamon is geen vervanger voor gezond eten, maar een aanvulling.
 
Precies, Gravitamon is geen alternatief, maar een aanvulling op je normale (en dus gezonde) eetpatroon. Toch beter je best doen hoor, anders kun je wel eens ergens iets tekort van gaan krijgen en dat wil je jezelf toch niet aandoen. Het is nog altijd zo dat de baby bij jou wel wegneemt wat ie tekort komt, maar je moet er wel voor zorgen dat er ook iets weg te halen is. Als je op deze tour verder gaat, zul je je toch ergens tijdens de zwangerschap niet zo lekker gaan voelen. Dus.........gewoon gezonde (kunnen ook heel lekker zijn) dingen in huis halen en proberen de "smerige dingen" in de winkel te laten staan.

Succes
 
Groenten krijg ik echt niet weg! Bah, wat vies! Ik eet wel mijn 2 stuks fruit per dag (minimaal) en verder proberen wij te roerbakken, omdat ik dat nog wel binnenhoud, maar ook dat wordt eentonig. Ik voel me wel schuldig, maar ik eet volkoren brood, drink mijn melk, rook en drink niet, tja ook ik heb mijn tekortkomingen. Roos Vicee Ferro drink ik ook, maar dat vind ik ook niet lekker.
 
hallo meiden, Volgens de laatste onderzoeken (uit Finland weliswaar) is gebleken dat chocola tijdens de zwangerschap een zeer gunstig effect heeft voor de ongeboren baby. Ze zouden het eerste half jaar naar de geboorte meer lachen en minder stress (in hoeverre dat natuurlijk weer te meten valt bij baby's) hebben dan baby's waarvan de moeder tijdens de zwangerschap geen chocola hebben gegeten dus.....ik zou zeggen verwen jezelf ook en neem nog lekker een vette reep ofzo.

groetjes
 
Terug
Bovenaan