ongezonde stress

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zat redelijk goed in mn vel nu ik gisteren de grootste ruzie heb gekregen met mn zus en er hele erge dingen geroepen zijn die mijn stress veroorzaken. Ben nu dus zo bang dat het deze maand niet gaat lukken. Moet volgends mij morgen of overmorgen mn ei hebben kan ook eerder of later. Maar voel de stress echt op mn buik aangezien ik die ziekte van crohn heb, ben ik bang een opvlamming te krijgen en dan ist einde verhaal. Probeer te ontspannen en er niet teveel overna te denken. Maar ja ben nou meer dan een half jaar rustig in mn darmen dus ideale tijd om te gaan voor een kindje. Als de stress de opvlamming veroorzaakt dan moet ik direct aan de anticoncenptie denk ik. Anders schadelijk kan het zijn voor ongeboren kindje of ik hou de hele zwangerschap last van mn crohn en mensen kan je vertellen das een hell. Maar het hoeft niet, hou me zo rustig mogelijk en hoop dat het goed komt. En dat mn ei wel innesteld als die bevrucht is hihi. Ach ja we wachten af.

Groetjess

ooo wat erg meid! Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal geroepen is maar het klinkt indd niet gezond. Probeer jezelf nu echt voorop te stellen en je eigen gezondheid want dit is jullie wens!! Het zou toch wat zijn als je hierdoor je grootste wens op een laag pitje moet zetten!

DENK AAN JEZELF!!!! Liefs Lynn.

Ooooeh das niet goed nee. Ik sluit me aan bij wat lynn zegt!!!

Liefs

Jeetje meid, is niet zo' n fijn berichtje!
Denk inderdaad aan jezelf, ook al weet ik ook niet wat er allemaal gebeurd is. Maar doe inderdaad rustig aan en probeer wat te ontspannen (makkelijk gezegd dan gedaan).
Misschien helpt het om even in het zonnetje te zitten met je ogen dicht en probeer de geluiden om je heen te horen. Bijvoorbeeld de vogeltjes om je heen.

Doe rustig aan!

Liefs Ram24

Dank jullie wel meiden voor jullie lieve bercihtjes, probeer zeker rustig aan te doen. En te genieten van het weer. Ik heb der laten weten dat ik haar met rust laat en zei zal miij ook wel met rust laten. Zei probeerd ook zwanger te raken maar het gaat der net als iedereen niet vlug genoeg. 5maanden bezig en nu denkt ze meteen dat ze niet zwanger kan worden. Niet dat daar een ruzie over is, maar in de ruzie moet ze dat wel even zeggen. Ruzie gaat over heel wat anders maar das een van de excuus die ze gebruikt. Met alle respect voor mensen die bezig zijn maar zei is net 5 maanden bezig wat verwacht je? Is heel normaal toch. Ach wat moet ik er van zeggen. Fijne dag meiden geniet van jullie zwangerschap en/of jezelf als je nog niet zwanger bent

Terug
Bovenaan