ongi balen maar op naar ronde 14

A

Anoniem

Guest
gister toch ongi geworden ik heb het iedee dat ik altijd na het klussen
ongi wordt das echt al een paar keer gebeurd heeft iemand hier ervaring
mee?

nouja ik ga nu naar ronde 14 en ben begonnen met temp wnneer moet ik klussen dan zodra de temp hoog is of ben ik dan te laat?

en als mijn eisprong zeg maar dag 14 is moet ik dan dag 13 klussen ?

ik heb hier geen flauw iedee van maar omdat ik nu naar ronde 14 ga wil
ik dat nu in de gaten houden en het goed doen. want nu begint het wel
te kriebelen aangezien iedereen ommij heen zwanger is en mijn vriend
wil ook zo graag.

nou voor alle zwangere om ons heen GENIET ervan

en voor de mensen zoals mij we gaan ervoor.

liefs annieka

Jeetje balen zeg. Ronde 14 alweer joh dat is een hele tijd zeg.

Ben je al bij de HA geweest?

Over dat temperaturen weet ik niet veel af. Maar misschein zijn er meiden die het wel weten en reageren.

Sterkte meis.

Liefs Wen

hoi endy

ben zeker al bij de ha geweest maar ik ben een hele tijd depri geweest dus

daardoor wou het ook niet zo zat in een rechtzaak de ha wil al wel wat
onderzoekjes doen maar daar wil ik nog even mee wachten tot ik alles
geprobeert hep vandaar de vragen over temp   enzo

liefs annieka

hoi hoi,

wat balen zeg dat je ongi bent geworden...!en ronde 14 alweer....
heb je een beetje regelmatige cyclus?of ongeveer?
kijk stel die is vaak rond de 32 dagen, dan is de kans groot dat je op dag 18 je eisprong hebt, maar het kan ook al op dag 15 zijn en dat je gewoon iets langer hebt tussen ei en ongi...
wat ze als tip geven is 4 keer per week sex, om de dag en met heel veel plezier om maar zo te zeggen, dus niet even een vluggertje omdat het moet...het beste kan je op tijd beginnen en ook niet te voeg ophouden hihi...die mannen boffen maar!

het temperaturen gaat als volgt:
je kan het beste morgenvroeg al beginnen, je moet dan temperaturen gelijk als je wakker wordt en voor je hebt bewogen...je kan een lijstje maken en naast je bed leggen en elke dag je temperatuur opschrijven, het gaat om het getal achter de komma vooral...er wordt aangeraden om dit anaal te doen, maar ik het het altijd in mijn mond gedaan...ook wordt aangeraden om elke ochtend op hetzelfde tijdstip te doen, maar ik zette in het weekend niet mijn wekker ervoor (zie maar wat jij doet)
als je het elke dag doet, zal het aldoor rond dezelfde temperatuur gaan bijv. 36,5 dan zal je merken dat halverwege je cyclus, je temperatuur 0,2 tot 0,4 tiendes omhoog gaat dus in dit geval naar 36,7 of hoger...als dit meer dan 2 dagen is, kan je ervan uit gaan dat je eisprong is geweest het kan nog wel eens een dag zakken dat is niet erg...dit blijf je de hele maand doen, als je temperatuur 16 dagen of langer hoog is, is de kans er dat je zwanger bent en kan je gaan testen..
als je temp stijgt is je eisprong dus al geweest, dus ben je al te laat, maar ik vond dit altijd wel een fijne methode, want soms dacht ik dat mijn eitje al was geweest en bleek dit niet zo te zijn...

succes ermee!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan