ongi buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Morgen heb ik mijn NOD. Maar heb vandaag al ongesteldheids buikpijn. Kan dat ook als je zwanger bent. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik nu niet zwanger ben. Of het zit zo in mijn hoofd dat ik zwanger wil worden dat ik niet geloof dat ik ongesteld wordt.

Groetjes Janneke

quote: knofje1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 14:09:15'));

Hallo allemaal,

Morgen heb ik mijn NOD. Maar heb vandaag al ongesteldheids buikpijn. Kan dat ook als je zwanger bent. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik nu niet zwanger ben. Of het zit zo in mijn hoofd dat ik zwanger wil worden dat ik niet geloof dat ik ongesteld wordt.

Groetjes  

Je lichaam kan je echt goed in de war brengen hoor. Laat je niet gek maken he!

Ik zal voor je duimen

hoi knofje,

ik heb gelezen dat het wel kan dat je ongi buikpijn hebt en toch zwanger bent.

maar ik had het dus ook vorige week al een aantal dagen ongi buikpijn maar ook ik wilde er niet aan dacht en hoopte ook echt dat ik zwanger was en dacht misschien kan het toch??
maar helaas een dag voor mijn NOD kwamen die vervelende rd tjes helaas.

dus denk dat je toch nog maar even moet afwachten tot je nod en dan eventueel een test doen.

beetje dubbel he het kan allebei

heel veel succes en ik hoop dat je lekker zwanger bent en dat die rd tjes wegblijven

groetjes moekje.

p.s. je lichaam kan je erg onzeker maken hoor

Hoi Janneke,

Hoe is het nu? Nog stees ongi gevoel?
Toen ik zwanger was van mijn meissie had ik af en toe ook ongi achtige krampen maar dat was omdat mijn baarmoeder en banden aan het uitrekken waren. Dus toen was ik toch al verder.

Het kan zijn dat je wat krampen hebt hoor. Als het raak is zit er toch iets 'oneigens' in je baarmoeder...

Spannend.
Ga je morgen testen???

Ik hoop dat het raak is joh!

Liefs Bieb.

Bedankt voor jullie reacties!!!!! Heb vandaag getest en ik ben zwanger maar ik geloof het gewoon niet. Het is een dun streepje maar het is wel een echte streep. 2x getest!

Ben blij! Groetjes

hoi janneke

hier ook een janneke hihi

ik wilde net bij je vraagje gaan schrijven dat ik ook erg last van ongi buikpijn heb maar drie dagen terug positief getest hebt,..maar nu lees ik dat je ook zwanger bent!

super meid!!! geniet ervan

hallo allemaal

ik heb nu ook meer dan een week ongi buikpijn maar heel af en toe een beetje zeurderig
mijn nod is 13 okt nog 2 dagen!!!! ff volhouden nog wel moeilijk wil het zo graag weten of het gelukt is nog maar eerste ronde voor tweede maar heb in augustus een goedaardige tumor laten verwijderen uit het bekken anders hadden wij al iets eerder gewild maar goed we hebben deze maand ons best gedaan nog ff afwachten
jullie inieder gefeliciteerd met jullie zwangerschap[
groetjes 28012005

Terug
Bovenaan