Ongi but happy

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ben na ronde 1 eindelijk ongi geworden. Aangezien de zwangerschapstest negatief was, was ik bang dat het lang zou duren voordat de "boel op gang" zou komen. Maar kennelijk is mijn cyclus langer dan ik dacht (heb de pil 14 jaat geslikt dus weet er niet zoveel meer van). Een cuclus van 31 dagen. Mijn volgende NOD wordt dan 5 september (dit is even voor de statistieken!). En dan is mijn ei dus rond 20-21 augustus. Komt mooi uit, dan zijn mijn man en ik een weekendje weg. Dat klust toch wat relaxter ;-).
Voor iedereen veel succes met klussen (valt niet mee met het warme weer)!
O ja, ik heb eerder berichtjes achtergelaten onder de naam Mariska maar zag dat er nog een Mariska was. Daarom heb ik mijn naam veranderd in Zon (is de bijnaam die mijn man me geeft, lief he...)

Gelukkig. Nou, 31 dagen is netjes hoor! Ik ben precies na 28 dagen ongi geworden.

Veel succes!

Hoi zon!
Idd lief; hoezo dan; ben je het zonnetje in huis??? hihi
Kan me voorstellen dat je blij bent,komt het tenminste goed op gang!!

Wij hebben juist meer zin,met dit weer,ook al is het zo heet!! lekker plakken....Hopelijk brengen jullie een leuk souvenirtje mee terug van het weekendje weg!!

Succes!
gr. petra uit h

Spannend, rond die tijd hoop ik ook mijn NOD te hebben. 7-9 (m'n verjaardag) ga ik maar aanhouden. Als het dan nog niet is doorgekomen (heb dan 35 dagen aangehouden) dan ga ik denk ik testen.

Het zal allemaal wel niet zo snel gebeuren maar ik blijf natuurlijk hopen.

Jullie ook allemaal veel plezier en geluk bij het "klussen" (Ik vind het een stomme uitdrukking)

X. Bieb.

Ja ik vind de term klussen ook niet echt super.... Wij gebruiken thuis de term "sporten". Klussen heeft ook een beetje negatieve bijsmaak!

hoi zon,

ik heb precies dezelfde cyclus!! heb vandaag mijn NOD (maar nog geen ongi!!) en met een cyclus van eveneens 31 dgn dus ook 20 en 21 aug. mijn ei!!
ik wens je een heeele leuke vakantie !!

Nou zon, veel plezier met sporten ;-))

Heb geen flauw idee wanneer in m'n ei moet kijgen. Ga er deze maand dus maar eens flink tegen aan.

Ben normaal niet zo'n sex beest maar op de een of andere manier maakt het wel genoeg in je lost geloof ik.

Lees ook overal dat stoppen met de pil bijdraagd aan de "lust" gevoelens.

Dus kom maar op!!!

Gr. Bieb.

Terug
Bovenaan