ongi die dit keer zo raar is... zou het dan alsnog...

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

heb de afgelopen weken wel gelezen en bijna niets geplaatst. Was ook eigenlijk niet met zwangerschap bezig moet ik heel eerlijk zeggen.

16de geen ongi.
20ste 's avonds tegen 21.30 uur flinke buikpijn. Was maar kort en ging nog naar het toilet en toen zat er 1 flinke klodder slijm, maar vrijwel geen bloed.
21ste begon het wel wat.
22ste iet wat..
23ste niets! 2 x een slijmpropje, maar geen bloed.
gisterochtend bij ochtendurine zat er op het inlegkruisje een klein beetje bruinig slijm. Verder gisteravond even buikkramp en toen kwam er wel wat bloed.
Vanmorgen weer helemaal niets.

Het rare is dat het eigenlijk zo kort is. Ik heb altijd 6/7 dagen. Het is nu pas dag 5 en al niets meer.
Het feit dat het zo weinig is.
Het feit dat het bruinig heb ik tijdens het gebruik van de pil wel eens als laatste gehad. Dus echt op het einde van ongi. (afsluiting)

Ik weet dat ik altijd iets buikje krijg, maar die gaat er tijdens ongi weer af. Nu dus ook niet...

Ik kijk via TLC 'i didn't know that i was pregnant' daar is het vaak het geval dat wel ongi wordt maar minder heftig of korter.... maar dat je dat kan zien als ongi...

Vanmorgen begon opeens mijn gedachte om te gaan... misschien is het dan toch....
Mijn man wil gewoon niet testen, vind het wat dat betreft te duur... Je hebt wel vaker van die gedachten. Je hebt toch flinke kramp gehad.
sowieso heb ik nu niets in huis qua testen...

Wat zouden jullie doen??

Lieve heleen,

Ik zou toch maar even een testje doen hoor, want dit klinkt niet als een gewone ongesteldheid.....eerder als een innesteling ofzo.....zeker als je 'normaal' een ongi hebt van minimaal 1 week. Begrijp wel dat je man het 'zonde' vind maar wat nou als die test positief uitpakt? Dan zal hij ook een gat in de lucht springen, toch?

Je kan gewoon die Kruidvat testen 2 voor €5 kopen, die zijn zeer accuraat en heel gevoelig!

Ik hoop het stiekem toch voor jullie! :)
Liefs Lynn.

Ik zou morgen op zoek gaan naar een kruidvat en er een testje tegenaan gooien!
Klinkt allemaal wel positief, hoor!

Liefs Daisy

je kunt ze ook via sensitest.nl bestellen daar betaal je voor de goedkoopste 1,69 per stuk. Werken prima! heb ze ook al meerdere keren gebruikt. Je krijgt ze gewoon anoniem door de brievenbus. Bestel je maandag voor 17:30 heb je het dinsdag in huis! Ik vind het ideaal.

Succes en hoop op een positieve test!

Ja op naar het kruidvat. 2 voor 5 euro is voor de moeite niet om het duur te vinden. Denk echt wel dat je even moeten testen, want het klinkt niet echt als een menstruatie. Succes.

Volgens mijn gyn kun je wel degelijk zwanger zijn en tegelijkertijd 'menstrueren'. Zeker bij een weinige hoeveelheid als jij beschrijft.

Ik zou ook even een testje doen, kruidvat 2 voor 5 euro zijn heel goed!

Succes!

Terug
Bovenaan