Ongi en hoe!

Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste werkdag na een vakantie van dik 2 weken, hmmmm wel even wennen. Maar nu kan ik weer wat vaker op het forum. Veel nieuwe meiden erbij gezellig maar sterkte met het verwerken.
Ik ben afgelopen vrijdag, precies 4 wk na mijn curettage ongi geworden en hoe! Onvoorstelbaar wat een bloed heb ik nog nooit gehad zoveel vloeien het neemt nu weer wat af. Zijn er meer meiden die dit herkennen zo heftig de eerste keer ongi na een curettage. En mijn cyclus is altijd 28 dagen, ik werd nu precies na 28 dagen ongi kan ik ervanuit gaan dat mijn cyclus nu weer op regel is??
Trouwens wij doen even rustig aan, wel wennen hoor het gebruiken van een condoom!?!?!?!?
Liefs Biate

Hoi Biate,

Je wilt niet weten hoeveel bloed er uit mij kwam de eerste keer ongi na de currettage, ik dacht op een gegeven moment zelfs dat ik geen bloed meer in mijn lijf over hield. pffffffffff, en een krampen dat ik toen had???!!!!

Ik had voor de 2e x afgelopen zondag ongi moeten worden, maar ben het nog niet. Had altijd een cyclus van 28 dagen maar nu weet ik het niet meer. Wie weet komt het later en anders heb ik misschien met een paar dagen goed nieuws op de site.

Liefs Sammy

He Biate,

Wat leuk om weer even wat van je te horen. Heb je even lekker kunnen genieten van je vrije dagen?
Ik heb nu ook even een paar dagen vrij en dat was toch wel even lekker.
Ik heb nooit een curretage gehad maar weet wel dat ik na mijn misrkaam ook wat heftiger ongesteld ben.

Wij hebben deze maand ook een condoom maand achter de rug... We hebben er wel weer even om gelachen.. Voelde net of ik weer 18 was... hahaha.

Groetjes,

Corina

Hallo Biate,
Ik heb ook op 10 december een currettage gehad (na zwschap van 9,5w) en werd intussen na 24 dagen ongesteld. Ook verschrikkelijk veel bloed...ben blij dat alles weer normaal functioneerd en dat we er nu weer aan kunnen beginnen. De vorige keer werd ik meteen de 1e maand zwanger na gebruiken van clearblue ovulatietest (een collega van mij ook)en dat ga ik nu weer gebruiken en maar hopen, he. Ik wens je het allerbeste en het doet goed te lezen dat er meerdere 'lotgenootjes' zijn.

Hee Biate,

Toch wel weer aardig op tijd he. Fijn dat je ff vrij bent geweest, ik hoop dat je hebt kunnen genieten.

Jullie nemen nu ff de tijd geloof ik he?

Doe rustig aan iig.

Liefs Po

Hoi Biate,

Ik was ook heel heftig ongesteld de eerste x na mijn curretage, maar de tweede keer (de laatste) had ik er alleen de eerste dag heel veel last van. Mijn menstruatie duurde die keer ook veel korter, maar drie dagen echt gevloeid. Nu heb ik mijn eisprong en wacht op de derde menstruatie. Ik ga er nu gewoon vanuit dat het nog even duurt voordat ik weer zwanger word, want na een curretage schijnt het dat je baarmoederwand weer helemaal moet helen. Dat heeft tijd nodig. En mocht het raak zijn dit keer, dan is dat natuurlijk fantastisch! Maar we rekenen nog even nergens op.

Liefs Anna

hoi biate,
ook ik was deeerste keer na mijn curretage verschrikkelijk ongi. Heel veel krampen gehad en ook erg lang ongi. Ook net als sammy had ik 6 januari ongi moeten worden (uitgaande van een ciclus van 31 dagen) maar ook tot op heden nog niks vernomen. Testen zijn toch nu toe nog steeds negatief. Suc6 verder met zwanger worden
groetjes simone

He, je bent er weer!

Zag inderdaad al een tijdje geen berichtjes meer van je.
Hopelijk ben je een beetje uitgerust.

Wat mijn menstruatie betreft is dit wel veranderd, minder vloeien, maar wel meer kramp lijkt wel.
Ik merk het a.s. weekend wel, dan moet ik weer lek worden, tenzij er wat in de kerk is achter gebleven, haha!

Hoop je gauw weer te spreken!

Doei,

Ariane

Terug
Bovenaan