ongi en toch positieve test?!

A

Anoniem

Guest
wie snapt dit?? ik heb net tegen iedereen gezegd dat ik ongesteld ben geworden. (gisteren geworden) maar gisteren ook nog ff een test gedaan. gaf een min aan dus negatief. ik heb de test in de wc laten liggen. kom ik daar vanochtend, is de test ineens positief!!!!! hoe kan dit????? ik weet wel dat mijn ongesteldheid altijd veel en veel erger is (zonder pil) ik voelde me ook zwanger. heel erg vreemd.

ben ik zwanger of niet? of miskraam? was is dit? ik weet niet meer wat ik er van moet denken.

heeft iemand hier ervaring mee? we hebben al een zoontje en toen was dit bij de zwangerschap helemaal niet aan de orde.

wie kan mij helpen???

groetjes arianne

Een test mag je na ik geloof 5 of 10 minuten niet meer aflezen!! Ben je echt ongi of een paar druppeltjes??

Hoi arianne,

In de beschrijving van de test staat vaak dat je na 10 minuten niet meer mag kijken omdat de uitslag dan niet goed is, het klopt dan niet zeg maar. Dus ik weet niet hoe lang je de test hebt laten liggen? Je kunt voor de zekerheid over een paar dagen nog een test doen. Er zijn namelijk vrouwen die gedurende hun  hele zwangerschap gewoon vloeien...

Ik wens je heel veel succes

Liefs Linda

ik ben echt ongesteld, flink  wat bloed zeg maar. ik voel me ook niet zwanger..

dus dat betekent dat er zomaar een + komt naar tien minuten? ik hoop dat ik natuurlijk zwanger ben maar durf het niet te hopen..

vreemd.

Hoi!
Ik heb ook wel eens gelezen dat zo'n test, als je hem te lang laat liggen, positief uitslaat!
Dus er staat duidelijk op de gebruiksaanwijzing dat je na 5 minuten moet kijken.
Het lijkt me wel een gekke gewaarwording! Haha. Maar wel jammer ook......
Anna

Hey hey.

En weet je al wat meer? Wel spannend hoor.. Ik weet van mijn zus dat zij bij de eerste 4 maanden ongi is geworden, daardoor wist ze ook niet dat ze zwanger was.. Spannend!

xXx Wendy

Hoi,

Het kan!
Ik heb het ook 2x meegemaakt.
Ongesteld geworden en toch echt zwanger zijn.
Resultaat ligt heerlijk in haar bedje te slapen.

Ik zou snel nog een keer een testje doen!

Ojoh, de laatste 2 berichten maken het wel heel spannend.
Heb je nog een test gedaan?

Terug
Bovenaan