ongi en toch zwanger??

Hallo allemaal, ik heb een vraagje en hopen dat jullie mij kunnen helpen!

De afgelopen maand hebben wij goed ons best gedaan in de vruchtbare periode. 26-5 had ik mijn NOD moeten hebben maar dit was gelukkig niet het geval. Mijn borsten zijn groter maar niet pijnlijk, ben wel misselijk en moe. Misschien vreemd maar mijn kat is niet bij me weg te slaan (buitenkat). 28-5 kreeg ik zeer lichte bloedingen die pas einde van de dag naar helderrood gingen. dit duurde ongeveer 1 dag en toen opeens weg. normaal heb ik een regelmatige cyclus van 5 dgn ongi eerst veel daarna rustig minderen naar nix. Nu nog geen 3 dgn! veel buikpijn en opgeblazen gevoel, heb mijn maten de laatste dgn gemeten en mijn heup, borst en buik zijn een paar centimeter gegroeid maar de test nog altijd negatief. Wie herkent dit of heeft een goede tip voor me?
een bijna radeloze van onzekerheid
 
Hoi anoniem,
Niet radeloos worden! Nergens voor nodig. Het komt vaak voor dat de test nog niet positief is omdat er nog niet voldoende hormonen in je urine zitten. Dus toch nog even geduld hebben en misschien over een week ofzo nog een keer testen?
Sterkte!!
 
Bedankt voor jullie reactie. ik heb met cb digitaal nu 3x getest en de 2 cb gewone. Maar is het mogelijk dat ik toch zwanger ben ook al was het helderrood? (sorry hoor)
 
Hoi
Ik heb een beetje hetzelfe als jij. Ik heb reeds een zoontje van twee. toen ik van hem zwanger raakte, voelde ik dat direct. Bandenpijn, al dat soort ´onzin ´ bestaat echt! Ik wist het gewoon en ik had gelijk! Nu "bij de tweede (keer proberen)" ben ik weer overtijd en alles lijkt erop dat het raak is, toch heb ik sinds vanmiddag lichte helderrode bloeding (wat op zich gek is, normaal begint mijn ongesteldheid met oud-rood bloed.) Heb een normale cyclus en heb nog niet durven testen. Wat wel schijnt is dat juist dat helder rode bloeden kan voorkomen na seks (ook al ben je in verwachting, een bloedneus aan de baarmoedermond noemen ze dat.............)Dat zou bij mij van toepassing kunnen zijn vandaag, ik hoop het maar. Misschien was dat bij jou ook zo? Verder kan inderdaad een test soms wat te vroeg zijn uitgevoerd, ken ik ook verhalen van, dus wacht nog even........... Succes, jij ook!!!
 
Terug
Bovenaan