ongi en toch zwanger?

Heeft iemand ervaring met, of gehoord van ongi worden (in mindere mate, maar teveel om het geen ongi te noemen) en daarna toch zwanger blijken te zijn?

Gebeurt dat dan hooguit 1x of kan je ook meerder keren 'ongi' zijn in het begin van een zwangerschap?

Ik heb nl. niet getest omdat mijn ongi 10dgn te vroeg kwam en ik dacht, shit weer niet, maar ik heb nu 2,5 week later heel sterk het gevoel toch zwanger te zijn. Ik durf alleen niet te testen en wil hiermee toch proberen te wachten tot het einde van deze 'cyclus'.

Wie kan mijn vraag beantwoorden?

Alvast bedankt
 
Tja..heb zelf ook mijn twijfels wel s gehad..mar het kan idd wel, ik hoor vaak genoeg dat de menstruatie niet uitbleef tijdens de zwangerschap, k zou wel een testje gaan doen, weet je t meteen! Toi toi!
 
Nou ik moet je eerlijk bekennen dat ik het deze maand ook wel eens denk.
Ik had deze keer een week van te voren bruinige afscheiding en toen werd ik ongi maar eigenlijk 1 dag heel erg en toen een paar dagen heel weinig.
Ben heel moe, heb deze week ook last van hoofdpijn en steken in m'n buik en oja ook af en toe last van misselijkheid en zuur. Maar mijn temperatuur is gewoon 36.4 dus het zal wel niets zijn. Maar ik kan m'n voorstellen dat je het denkt.
Ja ik zou inderdaad een test doen
( geldt ook voor m'n zelf)

Veel liefs
Brenda
 
hallo lin en brenda
ik zou gewoon een test doen dan weet je het zeker het is namelijk ook niet goed voor je lichaam om zo te stressen dus ik zou het er op wagen.
het kan ook gewoon een innesteling zijn wat in sommige gevallen kan lijken op ongesteldheid.
groetjes tijger
succes en hou ons op de hoogte
 
Het kan inderdaad. Toen ik nog op school zat zat er een meisje bij me in de klas die gewoon ongesteld werd. Ze had verder niks in de gaten en was nog aan de pil. Dus ik zou inderdaad( als je sterk het gevoel hebt dat je zwanger bent) een test doen. Wie weet!
 
Terug
Bovenaan