ongi en toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ten eerste wil ik Chili bedanken voor je reactie, stel ik erg op prijs.

Ik wil graag even terugkomen op het berichtje van Anoniem, ongi en toch zwanger?

Ik ben nu zaterdag ongi geworden, tenminste dat denk ik. Nu is het absoluut niet heftig en ik heb het idee dat ik 2 dagen ongi ben geweest en nu heb ik nog een klein beetje last van bruin bloed. Naar aanleiding van het berichtje van Anoniem, dacht ik kom laat ik ook eens een test doen en wat denk je negatief. Maar kan het door de innesteling zo zijn dat je een negatieve test hebt???

Anders vind ik het maar al te raar dat ik nu 2 dagen een beetje ongi ben geweest wel met een beetje rood bloed, maar op een of ander manier zet het niet door. Je wordt er zo gefrustreerd van en ik weet het gewoon even niet meer, vandaar dit berichtje.

Omdat ik een lange tijd niet meer op het forum ben geweest, wil ik toch nog iedereen bedanken die altijd een reactie bij mijn berichtje plaatste.

Ook wil ik iedereen van harte feliciteren die nu zwanger zijn en voor de anderen veel klusplezier toewensen.

Groetjes,
Sharon

Hoi Sharon,
Ik had dat ook, na een paar regelamtige cycli, ineens 2 dagen te vroeg en maar 2 dagen een beetje ongi. Negatieve testen. Ik ben toen naar mijn ha geweest en die liet mij direct een bloed test doen. De volgende dag wist ik dat het echt geen zwangerschap was, maar alle tekenen waren er van een zwangerschap. Gelukkig dacht de ha met mij mee en liet me een bloedtest uitvoeren, anders had ik ook nog lang getwijfeld.
Sinds die tijd is mijn cycli wel nog regelmatig van van 28 dagen, ben ik nu op 25 dagen.

Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent, maar neem eens contact op met je ha en vertel dat je al een paar maanden bezig ben om zwanger te worden en dat je nu twijfelt aan de testen. Misschien is jouw ha ook zo aardig om je uit die twijfel te halen.

Succes en probeer je niet gek te maken.
Groetjes Imp

Hoi

Nee helaas, als je een innestelingsbloeding heb is de test gewoon positief. Je kan alleen een innestelingsbloeding hebben als je zwanger bent en dus een positieve test heb. Misschien komt het dat je bloeding anders is doordat je er erg veel mee bezig bent. Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt en uiteindelijk kan genieten van een baby.

liefs

Hoi Sharon,

Graag gedaan hoor!

Ook ik heb nu een kortere ongi dan toen ik aan de pil was maar als je blijft twijfelen dan zou ik inderdaad eens naar je ha gaan.

succes! Chili

Terug
Bovenaan