ongi en van de lijst af

Hallo allemaal

Ik ben weer ongi geworden en ik wil van de lijst af.

Ik heb besloten dat ik afstand ga nemen van het forum en van het idee om zwanger te worden. De stress wordt gewoon te hoog en ik wil dat niet meer.
Mijn man en ik hebben zoiets van als het komt dan komt het en wie weet duurt het nog wel een jaar je weet het gewoon niet.

Maar als het nog een tijd duurt wil ik niet meer alleen maar met zwanger bezig zijn maar wil ik een goede moeder zijn voor mijn dochter en niet een moeder die alleen maar met een tweede bezig is.

Ik zie wel hoe het loopt en heb me erbij neergelegd dat het misschien wel een lange termijn project wordt.

Iedereen veel succes en dank voor alle steun!

Lotte

He Lotte,

Wat jammer dat je weer ongesteld geworden bent. Ik snap heel goed dat je er enorm van baalt. En ik kan je beslissing om afstand te nemen ook heel goed begrijpen. Op den duur wordt het bijna een obsessie he? Ik heb dat zelf ook. Voor de mk had ik dat helemaal niet, maar daarna wil je alleen maar zwanger worden.

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je toch het allerbeste en heel veel geluk toewensen met je man en dochter!

Liefs Cath

hoi lotte
vind het opzich een hele verstandige beslissing. ik denk er zoiezo zelf wel heel nuchter over en daarom blijf ik wel alles lezen ik ga bijv ook niet mijn vruchtbare dagen bijhouden als het komt komt het zo denk ik erover,maar als het een obsessie wordt is da ook niet goed nee...
succes ermee en wellicht zien we je dan wel als het zover is
liefs mij

Terug
Bovenaan