Ongi en zwanger??

A

Anoniem

Guest
Ha iedereen,

Even een vraag, met een lang verhaal...
van jongs af aan ben ik altijd ongi als ik op vakantie ga, ook al ben ik het net geweest. na 10 jaar zware anticonceptiepil gestopt. ongi, 1 week niets en daarna gelijk weer ongi! nu zitten er zussen mijn NOD ongeveer 24 dgn.
Kan het zijn dat ik gewoon elke maand ongi wordt ook al zou ik zwanger zijn? Ik heb nu voor de zekerheid getest, en ben niet zwanger...
Wie heeft hier ervaring mee, of heeft dit vaker gehoord??
Thanks alvast meiden, en veel succes!
Groetjes J

hoi,

Toen ik stopte met de pil, was ik ook alweer na 22 dagen opnieuw ongesteld, na mijn laatste menstruatie vd pil.

ik ken dat soort varhalen alleen van tv! er zijn dus echt vrouwen die gewoon ongesteld werden terwijl ze zwanger waren! en sommige werden niet eens dik die schrokken ook erg toen zulke buikkrampen kregen! ze waren aan het bevallen!! als je heel erg twijfelt zou ik naar de huisarts gaan! die kan je vast verder helpen! veel suc6 ermee! liefs nadine

Je kunt zo'n korte tijd hebben tussen je NOD. Bij mij is het 25 of 26 dagen ertussen. Het is dus niet ongewoon. Maar het kan ook zo zijn dat je lichaam eerst weer een vast ritme moet zoeken, nu je met de pil gestopt bent. In ieder geval succes!
Groetjes, Kat

nou ik ben dus zo'n "bijzonder" geval die tijdems d zwangerschap gewoon menstrueerde. elke maand weer.ik ontdekte mn zwangerschap doordat mn broeken niet meer dichtgingen. aangezien ik al een jaar bezig was om zwanger te worden heb ik toen maar een test gedaan en bleek zwanger, na de echo bleek ik al 4 maanden te zijn. ik ben zelf een heel nuchter type en als ik die verhalen soms hoorde van onverwachte geboortes kon ik me dat niet voorstellen. totdat ik dus in deze situatie kwam. vreemd he. nu probereb we een derde kindje te krijgen en ik ben op mn hoede. hahahaha

Terug
Bovenaan