Ongi gestopt na 1,5 dag, zwangerschapsverschijnselen blijven?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb geen idee wat er allemaal aan de hand is met mijn lichaam.
Volgens ovulatietest had ik zondag 2 weken geleden mijn eisprong, dus verwachtte ik rond morgen ongesteld te moeten worden. Nu kreeg ik woensdagavond licht bloedverlies, wat vrijdagmiddag weer gestopt is, dus niet zoals ik normaal ongesteld ben. Nu blijf ik gevoelige tepels houden, ze zijn ook groter en er zit een bruine rand omheen. Verder heb ik een opgezette buik, ben regelmatig misselijk, moeilijke stoelgang, opgezette buik. Volgens mijn man ook flinke stemmingswisselingen??!!!

Kan ik nu toch nog zwanger zijn, want na mijn menstruatie (of  wat het dan ook was)  moeten die symptomen toch ook weggaan? Ik weet het even niet meer.....

Groetjes, Jetje

Hoi,

Hmmm ja het zou best zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent.
Je hebt wel de verschijnselen ervan. Maar je komt er alleen achter
door een test te doen! Succes ermee.

xx Syrah

Hai,

Ik sluit me aan bij Syrah, gewoon even een test doen meis. :)

Nephele,

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen al een testje gedaan, maar die was negatief.
Nou moet ik toch pas morgen of maandag ongi worden officieel, dus misschien was het nog te vroeg voor een test. Ik probeer een beetje nuchter te blijven dat het eigenlijk niet meer kan om op deze manier zwanger te zijn, maar telkens als ik weer wat voel dan denk ik toch van zou het ????

Ik heb trouwens vandaag een paar keer met afvegen heel licht roze afscheiding gehad.

Er zit niks anders op dan nog even af te wachten.....

Groetjes Jetje

hoi ik heb dit net zo gehad , en dat was een innestelingsbloeding ,ik werd ook ongi op de dag dat het moest komen en dit hield ook na een dag weer op ,toen in de week daarop maar een test gedaan en ...bingo ik was zwanger! ik moet nu nog 5 weken ,ik hoop dat het bij jou ook een inestelingsbloeding mag wezen en dat je nu zwanger bent van een klein wondertje sucses!

Terug
Bovenaan