ongi. gevoel, maar ben niet ongi

Hoi,
hebben jullie hier ervaring mee. Het lijkt alsof ik ongesteld moet worden (opgezette buik, last met ontlasting, gevoelige borsten, moe) maar ben het nog steeds niet. Heb al wel zeker een week last van. Daarnaast heb ik vorig weekend getest, en het was negatief. Die week daarvoor ook. En dan was ik al een paar weken over tijd (uitgaande van de laatste cyclus die ik had, wat overigens niet betrouwbaar is omdat ik erg onregelmatig ben).
Maar zou het kunnen..........? Zou een bloedtest meer duidelijkheid moeten geven voor evt. zwangerschap... Of kan ik maar beter nergens op hopen...
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Greetzz..

wil je niet ontmoedigen maar dat had ik mijn vorige cyclus ook en uiteindelijk na een week overtijd en 3 negatieve testen dacht ik oke niet dan dus en toen werd ik ongesteld ik was er teveel mee bezig geweest dus misschien is het wel zo bij jou maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn.
succes en sterkte

wat ghenna zegt is idd mogelijk, heb ik ook een keer gehad, maaaar bij mijn dochter had ik wat jij nu zegt. Ik had een week lang krampen en wist zeker dat ik ongesteld zou worden, na een week deed ik een test want vond het toch wel wat vreemd, en toen bleek ik zwanger te zijn. ik had trouwens wel een regelmatige cyclus
Dus je kan nog alle kanten op.
Een bloedtest is idd een goede optie.
succes

Toen ik zwanger werd van mijn dochtertje had ik ook een super ongi gevoel vanaf een paar dagen voor tot een paar dagen na mijn NOD. Maar dat zegt eigenlijk helemaal niets want ik had daarvoor ook een keer dat ik helemaal niet ongesteld ben geworden maar dat het wel zo voelde. De gyne noemde dat een 'onzichtbare menstruatie' dan sla je gewoon een maand over zonder zwanger te zijn. Succes!

een lichaam kan je heel goed voor de gek houden, maar dat neemt niet weg dat de kans er is dat je WEL zwanger kunt zijn.Ik had namelijk de zelfde klachten als jou, en ja hoor zwanger!!, ik had ook gewone ongi klachten en de test was dik positief.
maar als je het niet zeker weet zou ik gewoon nog even weer testen. kan maar zo zijn dat je te vroeg getest hebt.ben heel benieuwd!! laat je het even weten??

bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik weet dat ik ook nergens op moet rekenen en gewoon niet te veel mee bezig moet zyn. Maar diep van binnen heb ik hoop.. Ik heb nog een test liggen. Ik kijk nog een week aan en als ik dan niet ongi ben, ga ik testen... Als het dan negatief is, moet ik het wel uit myn hoofd laten..

(ik laat nog wel weten, wat uit die test komt noeltje!!! :)

liefs

Terug
Bovenaan