Ongi. gevoel, zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, ik had gisteren mijn nod, en nog geen  rode duivels te bekennen. Nou heb ik wel sinds vanmorgen van dat ongi gevoel in mijn onderbuik. Zou je dit ook kunnen hebben als je niet zwanger bent??? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het namelijk niet gehad. Ik wil ook niet tevroeg gaan testen omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad, en de cyclus misschien langer is. Nouja we gaan maar weer gewoon afwachten.
liefs Kim

Oeps, ik bedoel kun je dat gevoel ook hebben als je wel zwanger bent??

Ik ben voor de 2e keer zwanger na ivf (1e kee mk) en ik heb beide keren last van ongikrampen gehad. Gewoon het idee hebben dat je ongi wordt maar je bloeding blijft uit. Daarnaast heb ik ook beide keren behoorlijk gevoellige tepels gehad.

Ik hoop voor je dat het raak is!!!

gr.Ing

Hoi hoi,

Ik heb twee zwangere zussen en die hebben ook allebei het gevoel gehad dat ze ongesteld zouden worden maar alletwee zwanger !
Het zou dus nog 2 kanten op kunnen, vervelend dat al die verschijnselen zowel bij een zwangerschap als bij een menstruatie kunnen horen. Heel veel succes met wachten dan maar en ik duim voor goed nieuws !!

En voor Inge, GEFELICITEERD met je zwangerschap en heel veel geluk gewenst voor de toekomst !!

Groetjes, Vlinder11

Hoi,
Ja hoor, dit hoort ook echt wel bij zwanger kunnen zijn..
Heb het alle keren gehad!
Nu voor de vierde keer zwanger, en de laatste keer werd helaas een mk..maar nu dus weer 5 weken en 4dg.
Groet R.

Bedankt dames, voor de snelle reacties. Ik hoop er dan maar het goede van. Je wordt toch elke keer weer gek van dat afwachten. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij. Ik zal in ieder geval laten weten of het wel of niet zo mag zijn. Liefs Kim

Hoi Kim en de rest.

Ik ben nu  4 dagen overtijd en inderdaad al een aantal keren gedacht nu wordt ik ongi, want zo voelde het. Werd vanmorgen wakker met stekende pijn in mijn rechteronderbuik en mijn tepels zijn al een anderhalve week heel pijnlijk en ik heb meer slijmverlies.
Toch durf ik niet te testen bang voor nagatief en het is ook nog maar ronde 2 na stoppen met de pil dus het kan ook ontpillen zijn.

Maar wat Inge schreef is wel positief. Ik wacht nog maar even tot ik een week overtijd ben

Marjolein

Hoi,

Kim wat spannend! Wat duurt wachten dan lang he?

En Marjolein, jij dus OOK nog geen rode duivels???
Knap dat je het zolang vol kunt houden, niet testen! Ik had 't in jou geval allang gedaan hihi.
Ik hoor vandaag hoe het zit, heb net bloed geprikt... en nu maar WACHTEN!

Dames, veel succes!!!!!

x mamaloe

Terug
Bovenaan