ongi gevoel?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

vorige weekend had ik mijn vruchtbare dagen,
nu had ik zaterdag en zondag steken onder in mijn buik en een gevoel dat ik ongi moest worden?? en ik moet nog wachten tot zondag op mijn nod.

wie herkent dit?  

Groetjes tamara   ronde 4

IK!!! Alleen duurt het bij mij nog 10 dagen voor mijn NOD. Ik weet absoluut niet wathet betekend, kan het me niet herinneren bij mijn eerste zwangerschap. Het leek alleen net dat ik het geschreven had wat er stond. Ik wens je heel veel succes!!! Greetz

Dit had ik bij mijn eerste kindje ook en dit bleek in mijn geval (verloor ook wat bloed) een innesteling tezijn.

succes

ik heb vaker gehoord dat je gewoon een ongi gevoel kan blijven houden ondanks dat je zwanger bent maar ben zelf al 2 keer voor de gek gehouden omdat ik een ongi gevoel kreeg en pas een week later het werd.
hopenlijk is het bij jou een goed teken

liefs leetje

hoi allemaal,

ik ben blij dat ik niet de enigste ben, ik hoop dat het een goed teken mag zijn!!
ik heb geen bloed of zoiets ontdekt van een innesteling, maar dat hoeft toch niet.

ik weet het niet meer van mijn 2 andere zwangerschappen, ik ook alweer meer dan  6 en 4 jaar geleden.

groetjes tamara,

ik duim voor jullie

Hoi!

Ik heb het ook ondanks dat ik nog 10 dagen moet tot mijn NOD.
Steken in mijn onderbuik en onderrug, vooral helemaal links en rechts.
Heb het trouwens maar 1 x onveilig gedaan, omdat we nog niet voor het eggie gaan, maar die ene keer was wel net rond mijn eisprong. Dus....zou zomaar kunnen.
Maaarrrrr....het lichaam houdt je snel voor de gek.
Dus hoop er niet teveel op!

Liefs, Billie

Hoi allemaal,

regelmatig lees ik al jullie verhalen, maar schrijf weinig.
Ik heb ook al ruim een week steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik en dan denk ik dat ik zwanger ben. Maar soms voel ik ook helemaal niets en denk ik dat er niets aan de hand is. Vrijdag is mijn NOD. en ben erg benieuwd. Ik heb geen bloedingen gehad van eventuele innesteling. Wel continu een verhoging van 0.5/0.6. Waardoor ik me anders voel. En toch heb ik een hoop energie. Ik snap er niks van en vind het vervelend zo bewust van je lichaam te zijn. Gewoon   vrijdag afwachten.

Terug
Bovenaan