Ongi gevoel...

A

Anoniem

Guest
Hoe kan dat nou. Vorige week zaterdag dus 8 april werd ik ongi. (4 dagen overtijd) Nu heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden, opgezette buik, krampen en ben moe.

Raar eigelijk dat je lichaam je zo voor de gek houd want ik heb nog niet eens mijn ovulatie gahd.  Hadden we maar een knop op ons lichaam om alles te regelen. haha

Zo...moest ik ff kwijt.

Liefs,
Dompy

Hé Dompy,

Mijn  ongi  was ook za 8 april. Dit is trouwens al ruim anderhalve week geleden hoor. Ik heb hetzelfde als jou, echt een ongigevoel. Deze ronde gebruik ik voor het eerst ovulatietesten en de test gaf vanochtend een duidelijk verhoogde LH waarde aan. Nog niet zo hoog dat mijn eisprong er al direct aan komt. Volgens de berekeningen heb ik a.s. za mijn eisprong. Als ik de ovulatietesten moet geloven dan gaat deze berekening aardig kloppen! Wellicht bij jou dus ook je eisprong??

Veel succes met klussen in ieder geval, wij zijn weer druk bezig, haha

Liefs Eva

O ja, een andere graadmeter: ik heb sinds gister ook last van meer slijmverlies. Duidt ook op mijn vruchtbare periode, toch?

Hee Dompy en Wizard!

Ik ben vorige week op dezelfde dag als jullie ongi geworden...en heb deze week mijn eisprong...Ik doe geen ovulatietesten maar temperatuurmetingen...die geven het bij mij duidelijk aan... en ja Wizard het klopt ook dat je meer afscheiding hebt rond je eisprong dus.... Klussen maar!!!
Dompy..ik denk dat jij er ook gewoon vanuit moet gaan dat het je eisprong is wat je voelt...kan eigenlijk niet anders toch??
Ze zeggen dat je dat ook soms heel goed kan voelen...
Nou we gaan maar flink aan de slag he?  Hopelijk hebben we geluk!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan