ongi gevoel????

A

Anoniem

Guest
lieve Dames,

Ik zal me eerst eens voorstellen:
Ik ben M en ben nu 5 1/2 wk zwanger. We zijn super blij en wachten in volle spanning op ons 1e kindje.

Vorige week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Al ruim een week hiervoor had ik een flink ongi gevoel in mn onderbuik. Ik ging er dus van uit dat ik ongi zou worden. Niet dus !!!!

Nu maak ik me zorgen, omdat ik nog steeds met vlagen een ongi gevoel heb. Ik heb al op internet gekeken, maar op de ene site lees je dat dit normaal is en op de andere site dat het kan duiden op een miskraam. Het maakt me bang!

Hebben jullie dit ook of ook   gehad in het begin van jullie zwangerschap?

liefs M

Hoi meis!

In ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Bij mij was het idd ook zo dat ik een poosje dat ongi-gevoel bleef houden.
Dat heb ik zeker nog een week of 4/5 gehad hoor, en ik ben nu ruim 7 maanden zwanger! Dus niks geen miskraam gehad. Iemand anders die ik ken had hetzelfde en die heeft nu een heerlijk gezonde meid van bijna 1 rondkruipen. Dus maak je geen zorgen! Geniet er maar van.

xx Bren.

hoi bren!

Nou dank je wel!!
Ben een stuk minder ongerust! is toch fijn om te horen dat ik niet de enigste ben!!

dankjewel!!!

liefs M

hoi hoi
ik ben nu ook ongeveer 4,5 week zwanger ( weet niet meer precies mijn laatste ongie)
en ik heb dat gevoel ook. Niet heel heftig maar ik voelde me ook zo. dat was zo tegenstrijdig. Ik ben super moe en soms misselijk,pijnlijke borsten maar ook dat ongie gevoel.
Heb vanochtend nog even een test gedaan en toch weer 2 streepjes. Maar nu zei een vriendin van mij dat ze zeker totdat ze 8 weken was dat gevoel had.
dus we gaan samen gewoon genieten van de zwangerschap goed?!
groetjes sacha

Hoi,

Nou dat had ik ook hoor. Ik had al eens een miskraam gehad dus ik geloofde er niet echt in.
Toen kreeg ik ook nog eens twee bloedingen, en toen geloofde ik er echt helemaal niet in.
Die ongi-buikpijn heb ik trouwens gehad tot ongeveer 8 weken zwangerschap. En best wel erg hoor.
Maar alles gaat goed!! ben nu bijna 18 weken zwanger, heb al 2 echo's gehad en het hartje gehoord!!

Bij jou gaat vast ook alles goed. Trouwens bij mijn miskraam had ik geen ongibuikpijn. Dat begon met bloedverlies wat niet meer stopte, na een paar dagen bloedverlies kreeg ik heel erg buikpijn.

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan