Ongi gevoel,..?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

Ik begon vandaag de dag met buikkramp en steeds het ongi gevoel,..
Pff lang geleden dat rot gevoel maar weer o, zo herkenbaar.
Nu heb ik onder in m'n buik heel erg steekjes en weer het ongi gevoel.
Sorry, hoor maar hoe weet je het nou zeker??
Straks zijn het gewoon m'n darmen?

Moeilijk te pijlen iets wat je niet kent...
Mama Natas

Hoi

ik had deze gevoel vorige week 2 keer en dacht dat het begonnen is. Achteraf waaren er gewoon indaalings weeen of oefenweeen. Ik kreeg donderdag te hooren dat de kleine al helemaal igedaalt is.
Ik vroeg  aan de gynekoloog  hoe ik herken dat het echt begonen is, en ze zij dat je het op dat moment echt herkend. De weeen moeten reglematig zijn en veel meer pijn doen, als de oefenweeen waar ik laatste weeken last van heb.

Als je het niet vertrouw even de verloskundige bellen !!!!!

Suc6

Ik weet het zelf echt niet meer.... Bij de vorige bevalling waren mijn vliezen gebroken en dan weet je als het gaat rommelen dat het zo ver is, maar nu weet ik het echt niet hoor. Bij alles wat ik voel kunnen het mijn darmen zijn of voorweeen of gewoon banden pijn...
Ik wacht wel af.

Voor jou hoop ik dat het gauw doorzet. Wanneer was/ben je uitgerekend?

Monique (16 okt)

Hoi Monique,

Ik ben de 25ste uitgerekend.
Ik heb denk ik wat voorweeen gehad.

Vorige week is er een meisje bevallen van mijn samenbevallen cursus.
De eerste en toen dacht ik wow het kan dus ook nu gebeuren.
Ben zo alert inneens. Hoort erbij denk ik.
Ik hoop dat mijn vruchtwater eerst breekt lijkt me allemaal een stuk duidelijker dan beginnen met weeen. Maarja, dat hebben we helaas niet in de hand,...

Zie dat het voor jou nu echt heel dichtbij komt!
Spannend!!
Natas 37+3

Heel herkenbaar hoor, dat ongi gevoel.

Heb sinds een week ook iedere keer krampen en een zeurderig gevoel onderin mijn rug. Precies hetzelfde als toen de bevalling bij mijn zoontje begon.

Ik hoop ook telkens dat het doorzet, of ja, dat eerst de vliezen breken. Is toch een stuk duidelijker.

Groetjes mamabinck. 39 + 1.

Hoi hoi,

Ik herken dit gevoel. Heb het al een paar keer  s ´nachts gehad. Als het bij mij overdag is dan zijn het bij mij mijn darmen.

Afgelopen vrijdag was mijn uitgerekende datum, dus ben ook erg nieuwsgierig. Ik denk ook elke keer als ik dit voel... zou het zo ver zijn? Maargoed dat is dus niet zo.

Jullie ook veel succes! Groetjes Sylvia (40+ wk zw)

Hoi,
Hier iemand die er al een paar weken last van heeft. Vooral als ik op bed lig en 's morgens vroeg.
Maar nu ik gisteren de 37ste week ben gepasseerd is het rustig. Geen steekjes, krampjes of maar iets anders te voelen !!!
Zou ik nu 3 weken (of 5 ) geen last meer hebben en mezelf topfit gaan voelen ???? (en heerlijk overtijd gaan lopen  )
Gr Tanja

Terug
Bovenaan