ongi gevoel

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Heb de laatste nachten heel veel last van mijn buik. 's nachts lijkt hij ook 10 keer zo dik en staat hij helemaal gespannen. Ook heb ik dan pijn onderin mijn buik net alsof ik ongesteld moet worden. Is dit normaal???

Hoi,

Dat ongesteldheidsgevoel ken ik ja,wat het precies betekent???? Echt geen flauw idee!!
Ik weet nog wel dat mn vorige bevalling zo begon,maar goed, was toen ook al de 40 weken gepasseerd.....misschien zijn het wel voorweeen??
En dat strakke gevoel,dat zouden maar zo harde buiken kunnen zijn...vraag het anders even aan de vk,die kan je het precies vertellen.

Sterkte.

Liefs,Ingrid

Hee meiden!

Ook ik heb veel last van harde buiken en een soort van kramp af en toe in mijn buik en zelfs in mijn lies..

Ik denk dat het voorweeen of oefen weeen zijn, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.. Gisteren bij de VK geweest en gewoon vergeten te vragen...

Alles was verder goed, dus niks verontrustend denk ik!!

Liefs, Mar

Hoi,

Ik heb dat ook af en toe. En ook last van harde buiken, maar als ik ga liggen wordt mijn buik weer normaal / zacht of hoe je het ook mag noemen. Als ik dan weer opsta wordt mijn buik weer hard. Weet ook niet wat dat is. Zal het de volgende keer bij de vk eens vragen.........

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan