Ongi geweest maar toch zwanger? zou dat kunnen?

Hallo allemaal, Ik hoor niet op dit forum , ben namelijk bezig om zwanger te worden, maar heb een vraagje voor jullie...
Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en vorige week werd ik op dag 27 ongi. Dit duurde 4 dagen , maar sinds een paar dagen voel ik me heel erg moe en ben als ik naar bed ga steeds misselijk ook als ik s'ochtends wil gaan ontbijten dan krijg ik gewoon niets door mij keel...

Nu vroeg ik mij af ..zou het kunnen dat ik wel zwanger ben of zou het gewoon iets anders zijn...misschien heeft iemand dit ook meegemaakt?

Groetjes Nouk
 
Hoi,

Het kan natuurlijk altijd,maar doe voor de zekerheid een test dan ben je gerust.een vriendin van mij kwam er pas achter bij de echo ,ze was vier weken verder dan ze dacht,ze was nog ongesteld geweest.
groetjes monique

ps, volgens mij verloskundige kan dit voorkomen tot 20 weken zwangerschap
 
Hoi Nouk,

Testen is inderdaad het beste idee maar dan nog hoeft je test niet in 1x aan te geven dat je zwanger bent. Dat deed die test bij mijn eerste ook niet.

Mijn lichaam is gewoon traag van begrip zeg ik altijd maar. Zowel bij mijn eerste (4 dagen ongi) en nu bij mijn tweede (de volle week ongi) was ik al zwanger. Bij mijn eerste zelfs al 2 weken, nu maar een week. Maar het kan dus en dat was je vraag. Ik hoop het voor je!

Succes met testen.

Groetjes Madelieff
 
Terug
Bovenaan