ongi geworden

Hoi,

had 26 juli mijn NOD, was gewoon uitgegaan van 28 dagen, net als met de pil. Nou niet dus, zit nu op dag 33 en ben vanmorgen ongi geworden. MIjn nieuwe NOD datum is dan 1 sept. en ronden 2, zou dat veranderd kunnen worden op de lijst.

Even een ander vraagje, toen ik nog aan de pil was had ik altijd erg veel last van buikpijn, niet zomaar een beetje maar erg veel. Heb daar toen ik medicijnen voor gekregen en dat hielp. Nu ik niet meer aan de pil ben is die buikpijn echt een keer zo erg, kan vanmorgen amper de trap af komen van de pijn, herkend iemand dit. Heb wel weer 1 tablet genomen die ik daarvoor heb, maar heb wel een uur op bed gelegen voordat ik weer fatsoenlijk in de benen kon komen.

gr. Sylvia

Hoi Sylvia
Ik heb er nog geen ervaning mee maar ben er wel bang voor. Ben 8 jaar geleden begonnen met de pil om de pijn minder te maken. Tijdens mn mensturatie kon ik ook geen kant op van de pijn in mijn buik. Nu met de pil gaat dat veeeeeel beter. Bijna geen last meer zelfs!

Nu ben ik vanaf vandaag gestopt met de pil. (Ben dus een beetje hyper we gaan er nu dus echt voor!!!)

Ben behoorlijk bang dat de pijn dus ook weer terug komt. Maar dat moet ik afwachten.

Voorlopig eerst maar eens kijken wanneer het voor het eerst uit zichzelf door komt zetten. Ik zal je mijn ervaring wel vertellen als het zo ver is hoop dat dat dus volgende maand al is en niet pas over een half jaar...

Succes.

Gr. Bieb.

Hallo Sylvia,

Als ik jou zo hoor, vraag ik me af of de dokter wel eens aan endometriose heeft gedacht? Daar kun je heel veel pijn van hebben. Meestal geeft de dokter dan de pil om het te verminderen, maar komt bij het stoppen van de pil wel weer heftiger terug.

Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn! Ik zou zeker even langs de huisarts gaan.

Kijk eens op http://www.endometriose.nl voor meer info.

Ik heb zelf geen endometriose, dus kan ik je helaas niet verder helpen, wellicht een van de andere meiden.

Sterkte en succes!

Groetjes,
Jade

Terug
Bovenaan