Ongi geworden!

A

Anoniem

Guest
Zoals de onderwerpregel al zegt, vandaag ongi geworden. Had m'n nod pas de 28ste, uitgaande van een cyclus van 28 dagen....... Hoef dus niet langer in spanning te zitten, helaas voor is het voor  mij deze ronde niet raak. Weet dat dit nog maar de 4e ronde was en dat er heel veel dames al veel langer bezig zijn en ik ook vooral nog niet ongeduldig moet worden maar eigenlijk baal ik als een stekker , maar gelukkig is dit forum er waar we lekker ons hart kunnen luchten  (voel me gelijk weer een stuk beter). Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen!

En natuurlijk alle meiden waar het wel raak is. Van Harte, en geniet ervan!

Veel liefs en een knuffel

Iris

Hoi Iris!
wat vervelend voor jullie! wat een teleurstelling. had je het idee dat je zwanger was? had je klachten zoals buikpijn en gevoelige borsten?
nou sterkte en veel geluk in de volgende ronde!

groetjes,
Leonie75

hoi iris
jammer dat t niet raak is.maar te vroeg ongi worden heeft 1 voordeel:je hebt ook weer eerder een eisprong .hou je taai.nieuwe ronde nieuwe kansen.
groetjes kari

Hoi Leoni,

ik had zaterdag de hele dag van die zeurderige buikpijn en last onder in m'n rug, ging er toen al vanuit dat ik ongi ging worden. Zondag en gisteren was dit echter helemaal over en toen kreeg ik weer een beetje hoop dat dit misschien wel met een innestelling te maken had. Niet dus want vanochten waren de rode duivels er... En wat ik hierbij wel raar vind is dat ik nu helemaal geen ongiklachten heb...dit is natuurlijk beter dus ik klaag niet maar het frusterende is dat je helemaal geen controle hebt over je lichaam.

En jij, de hoeveelste ronde zijn jullie bezig?

liefs Iris

Hoi Iris,

Ik weet dat het balen is, maar hierboven hebben ze wel gelijk. Je krijgt wel sneller weer een kans! Sterkte met wachten en klus ze!

Groetjes KL

Hoi Iris!

wij zitten pas in de eerste ronde, maar slik sinds 01 januari 06 geen pil meer maar hoopte toch stiekem op een zwangerschap.
ja en nu gaan we er officieel voor, dus toch een beetje rekening houden wanneer we het beste kunnen klussen.
wij hebben al een dochter gekregen in 2004 en zij was in 1 x keer raak ( tja...we hadden vakantie, zon, zee romantiek, ontspanning ). dat zal deze keer niet zo zijn.
afgelopen weekend had ik volgens mij mijn ei en toen was ik een weekendje weg zonder vriend......we hebben het wel ervoor en ernaar gezellig gehad maar de kans is wel heel klein volgens mij!

Nou ben benieuwd hoe het verder met je zal gaan!

liefs,
Leonie75

Terug
Bovenaan