Ongi geworden....

A

Anoniem

Guest
Jah jullie lezen het goed.
Ben vanmorgen ongi geworden.
Snap er helemaal niks van waarom eerst 2x24 en dan 2x25 en nu dag 28!!
Ik had echt hele goede hoop ondanks ik vanachr steeds wakker werd omdat ik die buikpijn had om ongi te worden en elke keer na de wc om te kijken of er al iets wasmaar neej hoor steeds niks. Dus ik dacht yes ben zwanger, maar rond 7.30 toch ongi geworden, je raad het dus al ik heel verdrietig want dit had ik nog nooit meegemaakt.
Ik me vriend wakker gemaakt en verteld dat ik ongi was en gelijk stonden de tranen in mijn ogen. Hij nam me heel leif in zijn armen en je kon horen aan ze stem dat hij ook best wel verdrietig was.

En mellabella hoop dat jij meer succes heb!!

Veel liefs Anouska

Hoi Anouska,

Wat vervelend voor je dat de rode duivels toch nog gekomen zijn. Het is ook zo oneerlijk, he! Dat gevoel heb ik tenminste steeds als ik ongi wordt. Helaas kan je er niets aan veranderen en moet je gewoon weer je best doen in de volgende ronde.

Erg lief van je vriend dat hij je zo getroost heeft. Hij wil het blijkbaar ook erg graag. Dat is ook fijn om te weten vind ik.

Heel veel succes in de volgende ronde en ik hoop dat het snel raak is bij je!

Groetjes, Tessje.

Altijd jammer als jehet wel wordt en niet wilt worden! Succes bij de volgende ronde!
vis78

Neeee wat naar voor je....!! En helemaal als je er al n beetje vanuit gaat...Pff nu is mn hoop toch wel weer beetje gezakt...

Sterkte meid!! Hopelijk volgende ronde meer succes!

xxx

echt balen , wij herkennen het denk ik allemaal zo goed !!!
Even lekker uithuilen , dat lucht op en dan weer met goede moed ertegen aan!!!

daan

Jammer voor je zeg.
Op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
Uiteindelijk is het een keer raak, maar de vraag is wanneer?
Konden we maar in de   toekomst kijken, dat bespaart vele van ons veel pijn en verdriet.
kop op hé!!

Liefs van Gre, 28 jaar, ronde 21, 1e kindje

Hey, jammer zeg, vooral omdat je eigenlijk al overtijd was voor je gevoel....

Sterkte en succes voor de volgende ronde!
Groetjes Roos

Shit zeg wat balen.
Ik heb je een beetje gevolgd omdat ik ook dit weekend ongi had moeten worden. Is tot nu toe nog niks gebeurd (alleen dikke vette puisten wat wel wijst op menstruatie in mijn geval; het uitblijven van puisten wees de vorige 3 keren op zwangerschap). Vanochtend getest en ....ook negatief. Voel dus ongeveer zoals jij Anouska. Maar kop op meid; het komt wel, ook bij jou. De moed erin houden.
Probeer ik ook.

Groetjes,

Een ongeduldige mama

Terug
Bovenaan